این بیانیه می‌افزاید: مشکلات و کمبودها علاوه بر پایین بودن کیفیت کار، در روحیه افراد تاثیر منفی داشته و همه را از انجام امور ناتوان کرده و وعده‌ها محقق نشده و تاکنون هیچ پرداختی انجام نگرفته است.
کد خبر: ۹۷۹۹۲
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۵ 20 September 2015
تابناک گیلان: اعضای تیم فوتبال داماش گیلان شامل کادر فنی، بازیکنان، کادر اجرایی و پشتیبانی به دلیل وجود مشکلات و کمبودهای مالی در این تیم، از حضور در تمرینات و مسابقات امتناع کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، بیانیه‌ای با امضای بازیکنان، روابط‌عمومی و کادر فنی داماش امروز در اختیار خبرگزاری فارس قرار گرفت که در آن ذکر شده بود: مشکلات و کمبودها در اداره تیم فوتبال داماش «شهرباران» هر روز فزونی یافته و در تمام زمینه‌ها با نقایص شدید مواجه هستیم.

این بیانیه می‌افزاید: مشکلات و کمبودها علاوه بر پایین بودن کیفیت کار، در روحیه افراد تاثیر منفی داشته و همه را از انجام امور ناتوان کرده و وعده‌ها محقق نشده و تاکنون هیچ پرداختی انجام نگرفته است.

در ادامه بیانیه مذکور آمده است: هر بار به بهانه‌ای، تاریخی جدید برای پرداخت‌ها اعلام و بعد همه چیز به فراموشی سپرده می‌شود و کسی پاسخگوی این خلف وعده‌ها نیست و مسئولیتی را به‌عهده نمی‌گیرد و نوع رفتارها نشان‌دهنده این است که کسی برای برطرف شدن مشکلات این تیم پا پیش نگذاشته و اقدام عملی صورت نمی دهد.

بیانیه اعضای تیم فوتبال داماش گیلان شامل کادر فنی، بازیکنان، کادر اجرایی و پشتیبانی در ادامه اضافه کرده است: پس از گذشته 6 هفته از آغاز مسابقات هنوز مشخص نیست که چه کسی در حال رفع و رجوع امور باشگاه و پیگیر حل مشکلات مالی این تیم است و روزی از علی محمودی به عنوان مدیر عامل و مسئول مستقیم نام برده می‌شود و روزی دیگر می‌گویند امیر عابدینی دنبال کارهاست و نظرش درباره ورزش اعمال می‌شود و روزی به کنعانی به نمایندگی از شرکت‌های داماش در گیلان مسایل را حواله می‌دهند و این بیشتر از همه ما را نگران و خسته‌ کرده و نوید خوبی را برای برطرف شدن مشکلات نمی‌دهد.

در ادامه بیانیه مذکور ذکر شده است: ما اعضای تیم فوتبال داماش شهرباران شامل کادر فنی، بازیکنان، کادر اجرایی و پشتیبانی اعلام می‌داریم که دیگر توان تحمل این مشکلات و بلاتکلیفی‌ها را نداریم و شرایط را برای پیشرفت و موفقیت مهیا ندیده و چون هیچ‌گونه تلاشی را نیز برای رفع مشکلات خودمان نمی‌بینیم اعلام می‌داریم که به حرمت هواداران عزیز و خوبمان در روز سه‌شنبه در مقابل ایران جوان بوشهر خواهیم ایستاد و تمام توان خود را برای موفقیت در این مسابقه با توجه به همه مشکلات به‌کار خواهیم بست و پس از آن تا روشن شدن وضعیت مالی و رفع مشکلات در تمرینات و مسابقات شرکت نخواهیم کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار