کد خبر: ۹۶۸۹۲
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۳ 18 September 2015
امام جمعه لاهیجان گفت: مرحوم آیت الله ابوالقاسم خزعلی الگوی خوبی برای آقایانی بود که برای آقازادگان زندانی خود روضه خوانی کردند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از لاهیجان، حجت الاسلام احمدعبدالله زاده پاشاکی امروز در خطبه‌های نمازجمعه لاهیجان با اشاره به اینکه لقب امام پنجم شیعیان شکافنده علوم است و ایشان در زمانی زندگی می‌کردند که روی منابر به حضرت علی(ع) ناسزا می‌گفتند افزود: ایشان با تربیت شاگردان در حوزه‌های مختلف علمی توانستند اسلام را احیا کنند.

وی با بیان اینکه در زمان امام محمدباقر(ع) نوشتن احادیث، چندین سال ممنوع بود افزود: فرزند این امام بزرگوار نیز با تربیت چهارهزار شاگرد، جهادی فرهنگی و علمی کردند.

خطیب جمعه لاهیجان در ادامه با اشاره به روز عرفه با بیان اینکه در روایات آمده که هرکس در شب‌های قدر بخشیده نشود باید روز عرفه را درک کند افزود: با خواندن دعای عرفه در این روز از برکات سفره جود و کرم الهی برخوردار شویم.

حجت الاسلام عبدالله زاده در ادامه با اشاره به عیدسعید قربان با بیان اینکه این عید یکی از بزرگترین اعیاد مسلمان است افزود: این روز به ما مسلمانان می‌فهماند که در راه دین و اسلام باید همه چیز خود را فدا کنیم.

خطیب جمعه لاهیجان با اشاره به هفته دفاع مقدس با بیان اینکه دشمنان نظام دست در دست هم و پشت همدیگر قصد از بین بردن انقلاب نوپای اسلامی را داشتند اعلام کرد: به لطف خداوند در این هشت سال اقتدار ملت ایران به دنیا نشان داده شد.

وی با بیان اینکه جنگ تحمیلی عراق علیه ایران به تنهایی کار صدام نبود بلکه برنامه ریزی آمریکایی‌ها و استکبار جهانی بود گفت: چند روز قبل از شروع این جنگ، تئوریسین‌های آمریکایی با صدام جلساتی داشتند.

وی با بیان اینکه رژیم آل صعود با کشتن کودکان و مسلمانان بی گناه در یمن نشان داده که فرقی با رژیم صهیونیستی ندارد اظهار کرد: رژیم آل سعود مقصر اصلی حادثه مکه است و ثابت کرد شایستگی تولیت خانه خدا را ندارد.

وی با بیان اینکه انقلابی بودن به حرف و شعار نیست و معلوم نیست در مواقع حساس بتوانیم انقلابی بمانیم اعلام کرد: مثل آیت الله خزعلی‌ها خیلی کم هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار