کد خبر: ۹۶۷۴۵
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۰ 18 September 2015
رشت - ایرنا - سرپرست هیأت والیبال گیلان از اعلام و انتشار فراخوان جمع آوری بانک اطلاعاتی جامعه والیبال این استان خبر داد.
[اعلام فراخوان جمع آوری بانک اطلاعاتی جامعه والیبال گیلان]

به گزارش روز جمعه روابط عمومی هیات والیبال گیلان به ایرنا، یونس رنجکش بیان داشت: این اقدام در راستایی شناسایی ظرفیت های والیبال استان با هدف برنامه ریزی در توسعه این ورزش در گیلان انجام می گیرد.
وی اظهار داشت: در این فراخوان از پیشکسوتان، مربیان، داوران و بازیکنان فعال و غیر فعال در سطوح مختلف دعوت شده تا با ارائه اطلاعات خواسته شده، نسبت به تکمیل فرم های مربوطه اقدام کنند تا از وجود آنان در زمینه هدایت والیبال استان بهره مند شویم.
رنجکش تاکید کرد : در والیبال استان گیلان چهره های نامدار و پیشکسوتان بسیاری حضور دارند که نبود بانک اطلاعاتی جامع از آنان، مانع تحقق استفاده از ظرفیت و توانمندی های این افراد می شود.
وی گفت : برای برنامه ریزی در هر موضوعی، نیازمند داشتن اطلاعات هستیم که متاسفانه به دلیل نبود ساختار مناسب در سیستم مدیریت هیات والیبال استان، تاکنون این برنامه ریزی ها سلیقه ای و براساس دیدگاهای فردی انجام می گرفته است.
به گفته رنجکش؛ مدیریت اصولی با ضوابط و کار نظامند مبتنی بر شیوه های علمی امکان پذیر است که امیدواریم همه علاقمندان به ورزش والیبال با صبر و حوصله و شناخت دقیق از جایگاه خود در توسعه این ورزش که امروز از اقبال بالایی در بین مردم برخوردار است، یاریگر شوند.
وی افزود : در مدت دو ماهی که به عنوان سرپرست این هیات مشغول به کار شده ام از کانال های مختلف ارتباطی، افرادی دغدغه های خود را نسبت به وضعیت این هیات منتقل کرده اند که امیدوارم در کنار انتقاداتی که از گذشته وجود دارد، با ارائه راهکارها به احیای مجدد ورزش والیبال استان بپردازند.
وی ادامه داد: تاکنون تلاش شده به رغم تمامی مشکلات ، کاستی ها و نابسامانی هایی که وجود داشته است، در برنامه های جاری هیات توقفی صورت نگیرد.
وی از خانواده والیبال استان گیلان دعوت کرد تا با مراجعه به سایت هیات والیبال گیلان تکمیل فرم و پیوست مدارک شامل کپی کارت ملی، شناسنامه، الصاق عکس و احکام مربوطه و ارسال آن از طریق پست الکترونیکی هیأت به نشانی volleyball_guilan@yahoo.com و یا حضوری به دفتر هیأت والیبال استان گیلان واقع در مجموعه ورزشی شهید عضدی رشت حداکثر تا پنجم مهرماه اقدام کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار