معاون رییس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه در بازدید از خط متروی بهارستان گفت : پیشرفت کار به حد مطلوب نیست، ولی سرعت را نبایدفدای کیفیت کرد.
کد خبر: ۹۶۷۱۴۳
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۲ 27 May 2021

محمدباقر نوبخت در ادامه سفر امروزش به اصفهان در بازدید از روند اجرایی خط متروی بهارستان با اشاره به اینکه در سفر سال گذشته به اصفهان، ۲ هزار میلیارد ریال به این طرح اختصاص یافت گفت: پیشرفت طرح از سال گذشته تاکنون قابل توجه بوده، اما ملاحظات و متغیر‌هایی وجود داشته و باعث شده، پیشرفت کار به حد مطلوب نباشد، ولی ما سرعت را فدای کیفیت نمی‌کنیم.
وی در پاسخ به سئوال خبرنگار صدا و سیما در خصوص اینکه اعتبار جدیدی برای این خط مترو اختصاص می‌یابد گفت: اگر تنها مانع موجود، مشکل مالی باشد، این مانع برطرف می‌شود، اما در بازدید امروز مشخص شد مسائل دیگری هم وجود دارد که باید مورد بحث و بررسی قرار گیرد.
رئیس سازمان برنامه و بودجه افزود: درصدد هستیم تا پایان مرداد این طرح را به حد مطلوبی برسانیم.
رئیس شرکت عمران بهارستان هم با بیان اینکه پیشرفت و زیرسازی طرح متروی بهارستان تاکنون به ۹۰ درصد رسیده است گفت: روسازی آن هم به ۶۰ درصد و ساخت ایستگاه بهارستان هم به ۱۵ درصد پیشرفت رسیده است.
احمدی افزود: برای این خط مترو تاکنون دولت ۲ هزار میلیارد ریال و معادل همین مبلغ را شرکت عمران بهارستان تخصیص داده است.
وی با بیان اینکه درصدد هستیم تا پایان سال زیرسازی و روسازی طرح را به پایان برسانیم گفت: به جز بودجه‌ای که برای تجهیز ناوگان پروژه در نظر گرفته شده، ۳ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال دیگر نیز برای زیرسازی و روسازی و ایستگاه بهارستان بودجه نیاز است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار