همایش رای اولی‌ها با هدف آمادگی حضور پرشور دانش آموزان در مدارس استان اصفهان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۱۵۲۳۰۵
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۴ 31 January 2024

معاون وزیر و رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش در آئین نواخته شدن زنگ انقلاب در دبستان دخترانه حورا اصفهان با گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: با برگزاری این همایش، رای اولی‌ها آماده می‌شود همراه با اولیای خود در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگاران مشارکتی پرشور داشته باشند.
احمد محمودزاده افزود: درمدارس سراسر کشور بیش از گذشته به برگزاری برنامه‌هایی با محوریت سلامت فکری ومعنوی ازجمله استمرار در برپایی نمازجماعت و آئین‌های مذهبی اهمیت داده شود.
وی بااشاره به بزرگترین رویداد مهم سیاسی کشور در اسفند ماه گفت: رای اولی‌ها با حضور در پای صندوق‌های رای حماسه‌ای بزرگ می‌آفرینند و برای ادامه مسیر، تداوم انقلاب اسلامی و حفظ دستاورد‌های انقلاب نقشی تاثیرگذار خواهند داشت.
استاندار اصفهان هم در این آئین گفت: امروز توفیق پیدا کردیم در آیین استانی نواختن زنگ انقلاب حضور یابیم و همراه با دانش آموزان عزیز این مناسبت را جشن بگیریم.
سیدرضا مرتضوی افزود: در ۴۵ سال گذشته شاهد دستاورد‌های مختلف و متعددی در کشور بودیم و امروز ما میراث دار سرمایه عظیمی از دانش، تخصص، فناوری، زیرساخت و توسعه در حوزه‌های مختلف هستیم.
همچنین در این آئین از مادر شهید دانش آموز رضا قلعه شاهی که در سال ۵۷ به دست مزدوران نظام شاهنشاهی به شهادت رسیده بود قدردانی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار