کد خبر: ۹۳۸۳۵
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۵ 13 September 2015
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: امیدوارم در آینده با حضور اسپانسرهای جدید و آوردن امکانات مالی و سخت افزاری جدید برای فوتبال گیلان، بتوانیم روزهای بهتری را برای این استان شاهد باشیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، علی کفاشیان در مراسم انتخابات ریاست هیئت فوتبال گیلان اظهار داشت: از اینکه الماسخاله بار دیگر به عنوان ریاست هیئت فوتبال گیلان انتخاب شد خوشحال هستم. ایشان توانستند این هم‌دلی و اتحاد را در گیلان حفظ کنند و امیدوارم یک روند رو به رشد و بهتر را از هیئت فوتبال گیلان شاهد باشیم.

کفاشیان گفت: امیدوارم در آینده با حضور اسپانسرهای جدید و آوردن امکانات مالی و سخت افزاری جدید برای فوتبال گیلان، بتوانیم روزهای بهتری را برای این استان شاهد باشیم و در این چند مدتی که آقای الماسخاله در هیئت فوتبال زحمت کشیده اند رضایت شهرستان‌های تابع را به همراه داشته است.

رئیس فدراسیون فوتبال ایران افزود: استان گیلان از پتانسیل خوبی برخوردار است و عملکرد مثبتی در لیگ‌های برتر فوتبال و ساحلی داشته و این عملکرد مثبت را می‌توان در تیم‌هایی مثل لسمان، ملوان و داماش گیلان در لیگ‌های مختلف کشور مشاهده کرد.

کفاشیان اظهار کرد: امیدوارم با جدیت و همتی که پس از انتخاب دوباره الماسخاله به عنوان رئیس هیئت فوتبال رخ می‌دهد اهداف این استان در زمینه فوتبال روز به روز به منزل خود نزدیک شود و با همکاری صمیمانه اعضاء هیئت اهداف فدراسیون فوتبال به پیش برود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار