کد خبر: ۹۳۲۳۴
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۶ 12 September 2015
رشت - ایرنا - فرماندار آستانه اشرفیه در مراسم آغاز بکار انجمن نامداران فرهنگ و ورزش این شهرستان گفت: توجه جدی به ورزش عمومی زمینه ساز توسعه ورزش قهرمانی است.
[فرماندار آستانه: توسعه ورزش قهرمانی در گرو توجه به ورزش همگانی است]

به گزارش ایرنا، حسین اسماعیلیان روز شنبه در این مراسم تشکیل این انجمن را کاری ارزشمند دانست و افزود: فعالیت این انجمن که توسط جمعی از ورزشکاران، پیشکسوتان و علاقه مندان به توسعه ورزش شهرستان راه اندازی شده می تواند در تحقق بسیاری از آرزوهای فرهنگی و ورزشی این منطقه کمک کند.
وی پویایی و تحرک را از شاخصه های مهم و اساسی یک جامعه زنده و توانمند عنوان کرد و بیان داشت یک جامعه پویا برای دست یابی به اهدافی که مد نظر دارد نیازمند برنامه ریزی درست از سوی تمامی فعالان ورزشی است.
فرماندار آستانه اشرفیه با بیان اینکه آرزوهای یک جامعه توسط مردان و زنان بزرگ آن تحقق پیدا می کند ، اظهار داشت: انسانهای قهرمان و پهلوان همواره با خود دستاوردهایی دارند که موجب زنده مانده جامعه می شود.
اسماعیلیان با تاکید بر حمایت هرچه بیشتر از نهادهای مردم نهاد در زمینه های مختلف فرهنگی ، ورزشی ،اجتماعی افزود: چنین گروه ها و انجمن های مردم نهادی می توانند در جهت اصلاح رفتارهای اجتماعی جامعه بر اساس تعالیم اسلامی نقش موثری داشته باشند.
وی یادآور شد: باید تلاش شود تا از ظرفیت ها و توانمندی های همه افراد جامعه در جهت پیشبرد اهداف فرهنگی و ورزشی بهره ببریم.
اسماعیلیان در ادامه سخنان خود با اشاره به در پیش بودن هفته دفاع مقدس و آغاز سال جدید تحصیلی جدید گفت: باید بکوشیم تا فرهنگ دوران دفاع مقدس در سطح مدارس ترویج داده شود.
وی با تاکید بر آشنایی هرچه بیشتر دانش آموزان با فرهنگ دوران دفاع مقدس اظهار داشت: با توسعه این فرهنگ می توانیم سیره و روش قهرمانی و پهلوانی را بین جوانان و نوجوانان جامعه ترویج دهیم.
وی با بیان اینکه رزمندگان ما در طول جنگ تحمیلی از خود شهامت های فراوانی به نمایش گذاشتند، افزود: امروز پس از دوران جنگ تحمیلی کشور اسلامی ما در گفتمان بین المللی نیز دستاوردهای بزرگی را به دست آورده است.
فرماندار آستانه اشرفیه در ادامه از تمامی ورزشکاران و پیشکسوتان این شهرستان خواست تا با اتحاد و همدلی در جهت توسعه ورزش منطقه بکوشند.
در ادامه این آیین که جمعی از ورزشکاران ، پیشکسوتان ورزشی و مسوولان در آن حضور داشتند با اهداء لوح یادبود و هدایائی از 20 نفر از پیشکسوتان ورزش این شهرستان تجلیل شد.
هم اکنون بیش از چهار هزار ورزشکار سازماندهی شده در بیش از 24 هیات ورزشی این شهرستان فعالیت دارند.
شهرستان آستانه اشرفیه در شرق مرکز استان گیلان قرار دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار