کد خبر: ۹۲۶۰۷
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۰ 11 September 2015
کمیل کاس‌پور به عنوان مسئول جدید بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت معرفی شد.
خبرگزاری فارس: مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد رشت معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت به نقل از روابط‌عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت، مراسم تکریم و معارفه مسئول جدید بسیج دانشجویی واحد رشت با حضور رئیس و معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت، مسئول سازمان بسیج دانشجویی گیلان، مدیرکل فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت و جمعی از دانشجویان بسیجی این واحد دانشگاهی برگزار شد.

در مراسم مذکور کمیل کاس‌پور به عنوان مسئول جدید بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت معرفی و از زحمات حسین محبتی مسئول سابق این نهاد قدردانی شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گیلان، بسیج دانشجویی را فعال‌ترین و مؤثرترین تشکل دانشگاه دانست و گفت: یکی از مهم‌ترین وظایف بسیج دانشجویی در دانشگاه‌ها کمک به افزایش خرد سیاسی جامعه است و باید تلاش کنیم تا این خرد در اقشار مختلف خصوصاً جامعه علمی جوان در دانشگاه‌ها افزایش یابد.

علیرضا امیر‌تیموری افزود: امروز موجودیت ما در گرو رشادت‌ها و دلاور مردی‌های عزیزان بسیجی است و نیاز داریم تا بسیج در حوزه‌های مختلف فعالیت داشته باشد.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی نیز در مراسم مذکور گفت: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری در جنگ نرم و اینکه دانشجویان بسیجی را به عنوان افسران جنگ معرفی کردند، رسالت دانشجویان بسیجی در این راستا سخت‌تر می‌شود.

کامیار مهدی‌پور ادامه داد: دانشجوی بسیجی با نگاه آرمانی خود را از جامعه جدا ندانسته و با توجه به ترسیم این نگاه از طرف مقام معظم رهبری در اردوهای جهادی به محرومیت‌زدایی می‌پردازند و دانشجویان بسیجی از موفق‌ترین دانشجویان دانشگاه‌ها هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار