کد خبر: ۹۰۴۴۹
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۹ 07 September 2015
رشت - ایرنا - با انجام قرعه کشی رقابت ها فوتبال لیگ دسته دو باشگاه های کشور، تیم های فوتبال هم استانی سپیدرود رشت و رهپویان رضوانشهر همگروه شدند .
[لیگ دسته دو/ تیمهای فوتبال سپیدرود رشت و رهپویان رضوانشهرهمگروه شدند]

مسوول روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: در رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه های کشور 40 تیم حضور دارند که در چهار گروه 10 تیمی با هم به رقابت می پردازند.
مجتبی پوربخش افزود: با انجام مراسم قرعه کشی این رقابت ها، تیم های سیپیدرود رشت و رهپویان سپهر رضوانشهر دو نماینده استان گیلان در گروه چهارم این رقابت ها قرار گرفتند.
وی اظهار کرد: بر این اساس و طبق قرعه کشی انجام شده نمایندگان فوتبال گیلان با تیم های فولاد اهواز(ب) ، شهرداری ارومیه ، خلخال دشت ، صنعت ساری ، الوند همدان ، پیام وحدت مشهد ، تربیت ایلام و شاهین کیش همگروه شدند.
وی ادامه داد: رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه های کشور از روز پنجم مهرماه سال جاری آغاز می شود که تیم های شرکت کننده به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند.
پوربخش خاطرنشان کرد: در پایان مرحله مقدماتی این رقابت ها ، از هر گروه سه تیم به مرحله دوم صعود می کنند که تیم های اول هر گروه به طور مستقیم به مسابقات لیگ دسته اول کشور صعود می کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار