کد خبر: ۸۹۷۶۹۳
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۰ 10 September 2020
نوبخت از احداث ۱۰۰ هزار واحد مسکونی محرومین در سراسر کشور خبرداد و گفت: از این میزان ۲ هزار واحد سهم گیلان است.
 

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه سرا، مراسم عملیات اجرایی احداث ۲ هزار واحد مسکونی محرومین استان گیلان در روستای نرگستان با حضور «محمدباقر نوبخت» معاون رییس جمهور، «ارسلان زارع» استاندار گیلان و جمعی از مسئولان کشوری استانی و شهرستانی آغاز شد.

 

«محمدباقر نوبخت» با بیان اینکه احداث و افتتاح  ۲هزار خانه محرومین گیلان به صورت همزمان طی ۹ ماه آینده افتتاح می شود اظهار کرد: نظام کارهای بزرگ و زیربنایی مانند سد و نیروگاه و .... را در پرونده کاری خود دارد اما احداث خانه های محرومین برای افرادی که از نظر مالی توان ساخت ندارند برای دولت پربرکت است.

 

معاون رییس‌جمهوری با بیان اینکه دولت برنامه توسعه را از اتمام دو سری از طرح ها دنبال می کند افزود: طرح های تولیدی با ۹۲ پروژه و یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان تامین اعتبار شده است.

 

وی گفت: طرح های عمرانی هم حدود  ۴۸طرح است که مهمترین آن شامل راه آهن قزوین- رشت- کاسپین و تعدادی از راه هایی که در مسیر پیربازار به ضیابر است.

 

نوبخت با اشاره به اینکه در کنار کارهای زیربنایی دولت خود را موظف به محرومیت زدایی می داند تصریح کرد: اکنون ۱۰۰ هزار واحد مسکونی محرومین در سطح کشور در حال اجراست که از این میزان ۲ هزار واحد سهم گیلان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار