کاشف اسرار-” ناصر رنجبر نیاول” اصالتآ اهل شهرستان سیاهکل از هفتم ابان ماه 1396 عهده دار سمت شهرداری املش در شهرستان املش در شرق استان گیلان شده است.

به گزارش کاشف اسرار،وی بیش از 34 ماه عهده دار سمت مذکور شده و به برخی از قوانین و مقررات جاری در کشور بی توجهی کرده و این رسانه با انتشار تعدادی از این سرپیچی ها،از استاندار و بازرس کل گیلان درخواست پیگیری و برخوردار با شهردار فعلی را دارد تا مردم برخورد با متخلف یا متخلفین را حس کنند.

یکی از تخلفات شهرداری املش در حوزه سامانه ملی انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات بوده که برای پاسخ گویی “یاسر کاظمی”را به سمت مسئول پاسخگویی منصوب کرده ولی بارها در ظرف مدت قانونی پاسخ به متقاضی نداده و قابل پیگرد از طریق مراجع قانونی علیه متخلف یا متخلفین بوده و این حق محفوظ است.

یکی دیگر از تخلفات شهرداری طی این مدت برگزاری نشست خبری و دعوت گزینشی از خبرنگاران بوده که به طور نمونه می توان به نشست اخیر اشاره کرد که خلاف مصوبه شورای عالی اداری در راستای حقوق شهروندی در نظام اداری بوده و قابل تعقیب متخلف از طریق مراجع صالحه در کشور بوده و این حق محفوظ است.

النهایه لازم به تاکید می باشد تخلف دیگری هم احصا شده است که برای پیگیری به مراجع صالحه قرار خواهیم داد تا متخلف یا متخلفین مورد پیگرد در مراجع اداری و قضایی مرتبط قرار بگیرند. نصر من الله و فتح قریب