کد خبر: ۸۹۵۰۱
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۹ 05 September 2015
رشت - ایرنا - استاندار گیلان با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران تفاوتی بین شیعه و سنی نمی گذارد، گفت : از توانمندی های اهل سنت در بخش های مدیریتی استان بهره گرفته ایم.
[استاندار: از توانمندی های اهل سنت در بخش های مدیریتی گیلان بهره گرفته ایم]

به گزارش روابط عمومی استانداری گیلان به ایرنا، محمدعلی نجفی روز شنبه در مراسم بهره برداری از پروژه های عمرانی شهرستان تالش، با قدردانی از تلاش های کارگزاران دولت در سطوح مختلف استان اظهار کرد: از طرف رییس جمهوری و دولت؛ از تلاش های دست اندرکاران ، مدیران دولت و همراهی آنان تقدیر می کنم.
وی با تأکید بر ضرورت راستگویی در ارائه عملکرد مدیران افزود: سفارش ما این است که مدیران با پاکدستی و امانتداری، در راستی و درستی زبانزد باشند تا مردم لمس کنند که دولت به دنبال راستگویی است.
استاندار گیلان به سفر اخیر رییس سازمان حفاظت محیط زیست و رییس سازمان جنگل ها و مراتع کشور به گیلان اشاره کرد و گفت: در این سفر دستور همکاری منابع طبیعی برای توسعه بخش های صنعتی غیرآلاینده و ایجاد اشتغال با حفظ ارزش های منابع ملی و زیست محیطی صادر شد.
معصومه ابتکار معاون رییس جمهوری و رییس سازمان حفاظت محیط زیست، پنجشنبه هفته گذشته با همراهی خداکرم جلالی وبهزاد انگورج رییس و معاون سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور ، به گیلان سفر کرد و از جنگل های شهرستان سیاهکل، مرکز دفن زباله سراوان در شهرستان رشت و بخش هایی از تالاب انزلی و بوجاق کیاشهر بازدید کرد.
استاندارگیلان در ادامه سخنان خود، عملکرد دولت در پروژه های عمرانی نسبت به سال های 92 و 93 را دارای رشد سه برابری عنوان و تصریح کرد: با توجه به پایین آمدن قیمت نفت، کاهش صادرات و فروش نفت و مشکلاتی که دولت از وجود تحریم ها با آن مواجه است؛ اما اعتبارات پروژه های عمران شهری و روستایی در گیلان افزایش پیدا کرده است.
نجفی با بیان اینکه در هفته دولت امسال یک هزار و 269 پروژه با اعتباری بیش از یک هزار و 155 میلیارد تومان به بهره برداری رسید، افزود : گیلان از حیث میزان اعتبارات پروژه های هفته دولت بعد از تهران و آذربایجان شرقی ، جزو برترین استان های کشور معرفی شده است.
وی ادامه داد: پیشرفت در بخش آبرسانی، گازرسانی و دیگر پروژه ها نسبت به سال های گذشته چشمگیر است.
وی مردمان تالش را امین، صادق و پاکدست توصیف و خاطرنشان کرد : مردم این منطقه با اندیشه و مذاهب مختلف در قالب خانواده های شیعه و سنی با تفاهم در کنار یکدیگر زندگی می کنند.
علی فتح اللهی فرماندار تالش نیز در این مراسم با اشاره به اینکه این سفر، دوازدهمین سفر استاندار به شهرستان تالش است، گفت: در هفته دولت امسال ، تعداد 164 پروژه عمرانی با اعتباری به مبلغ 480 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.
محمود شکری نماینده مردم شهرستان های تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی نیز با بیان اینکه مدیران با حداقل امکانات حداکثر اقدامات را انجام می دهند، اظهار کرد: دولت تدبیر و امید شروع بسیار خوبی داشته است.
با حضور استاندار گیلان در شهرستان تالش، 19 پروژه عمرانی با اعتباری به مبلغ 73 میلیارد و 40میلیون ریال به بهره برداری رسید.
پروژه های بهره برداری شده شامل افتتاح مخزن 1000 مترمکعبی و توسعه شبکه آب آشامیدنی شهری و روستایی و نیز آبرسانی به هفت روستا مجموعاً با اعتبار 71 میلیارد ریال و گازرسانی به 10 روستا با هزینه ای به مبلغ 72 میلیارد و 44 میلیون ریال می باشد.
شهرستان تالش در 110 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار