کد خبر: ۸۹۴۷۴۷
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۹ 02 September 2020

 

افتخار آفرینی مظلومانه شهرداری آستارا

ایسنا/گیلان نماینده شهرستان مرزی بندر آستارا در مجلس شورای اسلامی گفت: تیم فوتبال شهرداری آستارا با بهره مندی از حداقل ترین امکانات، افتخار آفرینی می کند.

غلامرضا مرحبا در گفت و گو با ایسنا، در خصوص آخرین وضعیت تیم شهرداری آستارا در آستانه بازی پلی آف لیگ دسته دوم باشگاه های کشور، جهت صعود به لیگ آزادگان، اظهار کرد: کاستی های موجود در استادیوم وحدت سبب شده است تا دیدارهای خانگی این تیم، در استادیوم های خارج از شهرستان در شهرهای انزلی و یا رشت برگزار شود.

وی با بیان اینکه این تیم با بهره مندی از حداقل ترین امکانات، افتخار آفرینی می کند، ادامه داد: برنامه تجهیز استادیوم وحدت به سیستم روشنایی، فنس کشی و احداث فاز های جدید سکوهای تماشاگران را در دستور کار قرار داده ایم و برای این منظور نشست هایی را در مرکز استان گیلان و وزارت ورزش و جوانان برگزار کرده ایم.

وی با تأکید بر اینکه برگزاری دیدارهای خانگی در خارج از خانه، از لحاظ تحمیل هزینه ها، هیچ تفاوتی با دیدارهای رسمی خارج از خانه ندارد، افزود: برای رفع کم و کاستی های استادیوم وحدت از همه توان استفاده خواهیم کرد.

مرحبا با اشار ه به اینکه حمایت از تیم شهرداری در وضعیت فعلی به یک فرد و یا یک مسئول اختصاص ندارد، خاطرنشان کرد: عموم مسئولان، هواداران، خیران ورزشی و آحاد مختلف مردم در شهرستان باید حمایت مادی و معنوی خود از این تیم داشته باشند.

وی با بیان اینکه پرداختن به ورزش، جوانان را از حرکت به مسیرهای منفی باز می دارد، تصریح کرد: در کنار تقویت تیم فعلی شهرداری، پرداختن به رده های سنی پایه تواند علاوه بر استعدادیابی، امید و پیشرفت فرزندان این خطه برای حضور در سطح اول فوتبال کشور را به همراه داشته باشد.

نماینده آستارا در مجلس شورای اسلامی در بخش پایانی سخنان خود از جذب بودجه ۲۵ میلیارد ریالی برای ادامه عملیات تکمیل استخر سرپوشیده بانوان مجموعه ورزشی وحدت خبر داد و اضافه کرد: علاوه بر این رقم، کمک نقدی، البسه و لوازم ورزشی به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال جذب شده است که در آینده ای نزدیک بین هیأت های ورزشی توزیع خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار