کد خبر: ۸۹۳۷۶۹
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۹ 31 August 2020

 

اعتبار اولیه روکش آسفالت محور اسالم به خلخال تامین شد

آستارا - ایرنا - رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تالش اعلام کرد: ۴۰ میلیارد ریال اعتبار از منابع ملی سازمان متبوع، برای عملیات روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر از محور اسالم به خلخال تامین شده‌است.

غلامحسین بختشاهی روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: محور اسالم به خلخال از جاده های برفگیر و کوهستانی تالش است و بخش هایی از آن به دلیل برفروبی ها و نمک پاشی های مکرر بخصوص در زمستان ۹۸ تخریب شده بود.

وی ادامه داد: ۴۰ میلیارد ریال اعتبار اولیه برای عملیات روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر از محور، از سمت اسالم به خلخال تامین شده است و کار اجرایی آن به زودی با حضور مدیرکل حمل و نقل جاده ای، نماینده و فرماندار تالش و برخی مقامات محلی دیگر آغاز خواهد شد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای تالش افزود: دستگاه های عملیات روکش آسفالت در محل پروژه استقرار یافته اند و کارگاه فنی تجهیز شده است و پیش بینی می شود ظرف یک ماه، روکش آسفالت مسیر یاد شده تکمیل شود.

محور اسالم به خلخال با ۷۰ کیلومتر امتداد از مسیرهای گردشگری و ارتباطی استان های گیلان و اردبیل و است و در زمستان ها ارتفاع برف در حاشیه آن به چهار تا ۶ متر نیز رسیده است.

شهرستان تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت و با بخش های مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار