کد خبر: ۸۹۲۹۶۴
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۶ 28 August 2020

 

نماینده آستارا: رضایتمندی مردم در اولویت امور بیمارستان باشد

آستارا - ایرنا - نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی گفت: جلب رضایت مردم در اولویت برنامه‌های بیمارستان شهید بهشتی این شهرستان باشد و توسعه تجهیزات برای این مرکز درمانی پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا غلامرضا مرحبا روز جمعه در بازدید از بیمارستان شهید بهشتی آستارا اظهار کرد: مردم از عملکرد بیمارستان این شهرستان رضایت نسبی دارند و باید کیفیت خدمات این مرکز درمانی ارتقا پیدا کند.

وی بیان کرد:  تجهیز بخش فیزیوتراپی و راه اندازی رادیولوژی دیجیتال بیمارستان آستارا و تکمیل سریع بیمارستان بخش لوندویل، در دستور کار است و با جدیت پیگیری می شود.

وی ادامه داد: تامین نیروی انسانی در بخش مراقبت های ویژه اطفال بیمارستان آستارا ضروری است و در این راستا نیازمند همکاری دانشگاه علوم پزشکی گیلان هستیم.

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی گفت: در روزهای گذشته با پیگیری های انجام گرفته، دستگاه اکسیژن ساز در بیمارستان این شهرستان با هزینه ای بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال نصب شد و برای بیماران تنفسی و کرونایی استفاده می شود.

مرحبا بیان کرد: پیش از این اکسیژن های مصرفی بیمارستان با استفاده از کپسول های مخصوص از استان همجوار تأمین می شد و با راه اندازی این دستگاه در هزینه های بیمارستان نیز صرفه جویی می شود.

ویروس کرونا که این روزها نه تنها کشور ما بلکه بیش از ۲۰۰ کشور دنیا را درگیر کرده، از همان روزهای نخست گیلان را هم به شدت متاثر کرد و این خطه از جمله کانون های این بحران در کشور بود که از این محل هم خسارت های سنگینی به آن و نیز اقشار آسیب پذیر و مشاغل مختلف وارد شد.

بندر مرزی آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و نوار مرزی جمهوری آذربایجان واقع شده است و شبکه بهداشت و درمان آن با یک بیمارستان ۱۳۲ تختخوابی، ۶ مرکز بهداشتی، یک مرکز درمانی در بخش لوندویل، ۲۵ خانه بهداشت و حدود ۵۰۰ نیروی انسانی فعالیت می کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار