کد خبر: ۸۹۲۳۵۸
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۴ 26 August 2020

 

معاون استاندارگیلان : حفظ اشتغال موجود نماد ایستادگی ملی است

رشت – ایرنا - معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری گیلان گفت : امروز حفظ و تثبیت اشتغال موجود نمادی از مقاومت و ایستادگی ملی است و باید از همه ظرفیت در بخش های مختلف خصوصی، عمومی و دولتی برای حفظ اشتغال موجود و در ادامه آن ایجاد اشتغال جدید بهره گیریم.

کیمیا تنهایی روز چهارشنبه در جریان بهره برداری از یک نود و دومین واحد بومگردی شهرستان رضوانشهر با اشاره به  حمایت دولت از مشاغل خرد و خانگی تصریح کرد : امروز برای رونق و توسعه فعالیت های این مشاغل باید زنجیره های تولید تا مصرف تکمیل شود.

وی عنوان کرد : آبادانی کشور با توسعه اشتغال ممکن می‌شود و موضوع شغل و تداوم تولید، دغدغه اصلی است و همه باید برای رفع این دغدغه، چاره اندیشی نموده و برای برطرف کردن تنگناها تلاش مضاعف نمایند.

 وی با اشاره به برخی مباحث مطرح شده از سوی فعالان حوزه گردشگری مبنی بر مشکلات آنها در جریان شیوع کرونا و ضرورت به تعویق انداختن اقساط بانکی افزود : برای رفع این مشکلات حتما پیگیری لازم بعمل خواهد آمد.

وی ادامه داد : تاسیسات گردشگری با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی ستاد ملی کرونا عمل کنند و رعایت این دستورالعمل ها برای همه الزامی است.

در پایان فرماندار رضوانشهر نیز با ارائه گزارش عملکرد دستگاه های مختلف این شهرستان گفت: در هفته دولت امسال بیش از ۲۶ میلیارد و ۲۲۰ میلیون تومان پروژه در این شهرستان افتتاح گردید.

۴ طرح بوم گردی این شهرستان با اعتبار ۲۸ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال و ایجاد اشتغال برای ۱۰ نفر با حضور دکتر کیمیا تنهایی به بهره برداری رسید که از این میزان ۸ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال تسهیلات و ۱۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هم سهم بخش خصوصی است.

 شهرستان رضوانشهر با حدود ۸۰ هزار نفر جمعیت و ۱۲۰ روستا در ۷۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار