کد خبر: ۸۹۱۴۷۸
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۳ 24 August 2020

 

با صاحبان اصناف و مشاغلی که با حراج اجناس فروشگاهشان ، کرونا حراج می کنند به شدت برخورد می شود.

 
برخورد با حراج کنندگان کرونابه گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز گیلان  معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت گیلان امروز درگفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما گفت : صاحبان مشاغل و اصناف هرچند وقت یک بار اجناسشان را به دلیل تغییر فصل حراج می کنند که امسال به دلیل شیوع کرونا باید همه صاحبان مشاغل در فروشگاهشان با مشتریان و خریداران شیوه نامه های بهداشتی را رعایت کنند.
 محمد درویش کردار با بیان اینکه همه صاحبان مشاغل برای حراج جنسشان باید مجوز اتحادیه مربوطه را کسب کنند افزود : حتی با فروشندگانی که مجوز اتحادیه خود را برای حراج گرفته باشند ولی دستورالعمل های بهداشتی را رعایت نکنند برخورد می شود. 
وی با بیان اینکه با توجه به شیوع کرونا و لزوم رعایت دستورالعمل های بهداشتی از سوی فروشندگان و خریداران ، بازرسان سازمان فقط می توانند تخلفات داخل فروشگاه را رسیدگی کنند افزود : درخصوص بیرون فروشگاه هیچ اختیاری نداریم ومردم باید خودشان شیوه نامه های بهداشتی را رعایت کنند .
رییس تعزیرات حکومتی گیلان هم گفت : این اداره کل فقط به پرونده های تخلفاتی که مطابق قانون به این اداره ارجاع می شود رسیدگی می کند.
منصورانصاری افزود : ازابتدای سال تاکنون 687 گزارش تخلف دربخش های مختلف و مشاغل از سازمان صمت گیلان  و 428گزارش تخلف هم ازاتاق اصناف گیلان به تعزیرات حکومتی ارجاع شده که به همه این پرونده ها رسیدگی و برای آنها حکم صادر شده است. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار