کد خبر: ۸۹۰۸۷۵
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۲ 23 August 2020
 
پیام شهردار رشت به مناسبت آغاز هفته دولت دکتر ناصر حاج محمدی به مناسبت آغاز هفته دولت و سالگرد شهادت شهیدان رجایی و باهنر در پیامی از همه خدمتگزاران واقعی مردم، مدیران، مسئولان و کارمندان دولت به ویژه کارکنان و کارمندان شهرداری رشت تقدیر کرد.
۱۳۹۹/۰۶/۰۱

 

تابناک / به گزارش واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت، متن این پیام به شرح ذیل است:

به نام خدا

سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر که یکی از نقاط عطف تاریخ انقلاب اسلامی است، به عنوان "هفته دولت" نامگذاری شده است.

در دوران پر فراز و نشیب انقلاب شکوهمند اسلامی همواره شاهد ایثارگریها و ازخودگذشتگی های قشرهای مختلف اجتماعی و دلیرمردان و زنان شجاعی بوده و هستیم که به جز توجه به خشنودی حق تعالی به چیزی دیگر نمی اندیشیدند و همه هدف اصلی شان خدمت به خلق برای جلب رضایت خداوند بوده است و به همین دلیل تاریخ نام چنین مردان و زنانی را هرگز فراموش نخواهد کرد.

از این رو هفته ای که به آن وارد شده ایم و به پاس گرامیداشت شهادت شهدای دولت به "هفته دولت" نامگذاری شده، فرصتی مناسب و مغتنم است تا ضمن تجلیل و ارج گذاری نیروهای خدمتگزار دولت، با قدردانی از تلاشگران بدنه دولت، تجدید پیمانی هم با شهیدان رجایی و باهنر صورت پذیرد و از مقام شامخ آنها تجلیل به عمل آید.

به یقین با قدردانی از همه خدمتگزارانی که در دولت جمهوری اسلامی در هر مقطع فعالیت می کنند افق هایی تازه از پیشرفت و توسعه به روی مردم گشوده شده و زمینه های رشد، شکوفایی و پیشرفت روزافزون کشور، استان و شهرمان هم را در زمینه های مختلف به دست این عزیزان فراهم می آید.

اینجانب به عنوان خادم شهروندان رشت با درود به روح فتوح شهدای والامقام دولت در طول دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به ویژه شهیدان رجایی و باهنر "هفته دولت" را به همه خدمتگزاران واقعی مردم، مدیران، مسئولان و کارمندان دولت و به ویژه کارکنان و کارمندان شهرداری رشت تبریک عرض نموده و از خداوند بزرگ توفیق همه این عزیزان را درجهت خدمت به جامعه و مردم شریف رشت خواهانم.

ناصر حاج محمدی

شهردار رشت

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار