کد خبر: ۸۹۰۳۴۳
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۳ 22 August 2020

 



برای صعود به لیگ آزادگان تلاش می کنیم

ایسنا/گیلان سرمربی تیم شهرداری بندر مرزی آستارا گفت: در بازی با کاسپین قزوین برای صعود به لیگ آزادگان و خوشحالی هواداران تلاش می کنیم.

حسن اشجاری در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: دنبال بهانه جویی نیستیم، ولی اتفاقات امروز تیم نتیجه مسایل سه هفته نخست است که به وجود آمد و اگر گرفتن امتیاز از ۹ امتیاز سه بازی نخست از دست نمی رفت، هم اکنون کار به اما و اگر کشیده نمی شد.

وی با تأکید بر اینکه در همان روزهای نخست و پس از باخت مقابل تیم ملاثانی در خانه، به هواداران قول دادم که تیمی بسازم که در کل کشور قابل احترام باشد، ادامه داد: امروز خوشحال هستم که همه نگاه ها در شبکه های تلویزیونی ملی و خبرگزاری ها به “شهرداری آستارا”، نماینده شایسته استان گیلان در لیگ دسته دوم باشگاه های کشور است.

وی افزود: این نتیجه حاصل تعامل و تلاش دسته جمعی بازیکنان، کادر فنی، هیأت مدیره، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر و هواداران متعصب است.

اشجاری با تأکید بر اینکه به کسی قول قهرمانی داده نشده است، خاطرنشان کرد: ولی تا آخرین دقیقه تلاش می کنیم تا نام فوتبال آستارا در کل کشور به عنوان یک تیم قابل احترام یاد شود.

وی اضافه کرد: در بازی پایانی تلاش می کنیم تا با همه توان حاضر شویم.

سرمربی تیم شهرداری آستارا در بخش دیگر سخنان خود از هزینه های تیم شهرداری سخن گفت و به مقایسه آن با سایر تیم های صدرنشین دو گروه لیگ دسته دوم پرداخت و تصریح کرد: نماینده آستارا ۳۰ تا ۳۵ درصد هزینه ۵ تیم بالای جدول را در دو گروه داشته که نشان از عشق و علاقه بازیکنان در پرداختن به فوتبال است.

وی با تأکید بر اینکه ارقام کلیه قراردادهای بازیکنان و حتی نوع سفرهای تیم در بازی های رفت و برگشت مشخص است، افزود: بازیکنان تیم با همه سختی ها و مشکلات، عاشقانه برای نام آستارا به میدان رفتند.

وی با تأکید بر اینکه در هیچ یک از بازی ها با درگیری نتیجه را به نفع خود عوض نکردیم، توضیح داد: بازیکنان تیم در همه دیدارها با جان و دل جنگیدند و با افتخار جزء تیم هایی هستیم که بیشترین گل زده را دارد.

حسن اشجاری در پایان با اشاره به اینکه هم اکنون احتمال کسب جایگاه دومی لیگ و رفتن به دیدار پلی آف با چوکای تالش یا پاس همدان در گروه یک بسیار بالاست، خاطرنشان کرد: با تلاش به آنچه را که می خواهیم، می رسیم و تحقق این هدف مهم به غیر از خواسته خداوند نخواهد بود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار