کد خبر: ۸۹۰۰۰۹
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۵ 21 August 2020

90 دقیقه برای تاریخ سازی شهرداری آستارا

ایسنا/گیلان تیم فوتبال شهرداری بندر مرزی آستارا برای صعود به لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های ایران (جام آزادگان)، فقط 90 دقیقه فاصله دارد.

تیم فوتبال شهرداری بندر مرزی آستارا که به عنوان پدیده چهار سال اخیر فوتبال، پس از قهرمانی در لیگ های استان گیلان، زیر گروه لیگ دسته سوم و دسته سوم رهسپار لیگ دوم باشگاه های کشور شده است، برای صعود به لیگ آزادگان، روز یکشنبه (2 شهریور ماه) در استادیوم سردار آزادگان قزوین، مقابل تیم "کاسپین" این شهر صف آرایی خواهد کرد.

نماینده استان گیلان که با 49 امتیاز و به دلیل تفاضل گل 20 + در رده سوم قرار دارد، برای صعود نیم نگاهی به دیدارهای خیبر خرم آباد (49 امتیاز و تفاضل گل 24+)، استقلال ملاثانی (49 امتیاز و تفاضل گل 24+) و فولاد نوین اهواز (48 امتیاز) خواهد داشت.

در هفته پایانی این رقابت ها، تیم شهرداری آستارا مقابل تیم رده دهم جدول 11 تیمی به میدان می رود و در سایر دیدارهای مهم، استقلال ملاثانی میزبان میلادمهر تهران رده هفتمی و 35 امتیازی و فولاد نوین اهواز میزبان خیبر خرم آباد خواهد بود.

تیم شهرداری آستارا در صورت قرار گرفتن در جایگاه نخست گروه یک، به شکل مستقیم به لیگ آزادگان صعود می کند و در صورت قرار گرفتن در جایگاه دوم، برای صعود یک دیدار پلی آف با تیم دوم گروه دو که چوکای تالش و پاس همدان در آن با هم رقابت دارند، خواهند داشت.

لازم به توضیح است، شهرداری آستارا در صورت صعود به لیگ آزادگان، تنها تیم باشگاهی در کشور خواهد بود که برای رسیدن به این جایگاه، مرحله به مرحله و به شکل پله ای، ظرف چهار سال متوالی از لیگ استانی به عالی ترین سطح فوتبال کشور رسیده است.

تیم شهرداری، عصر روز گذشته و پس از پایان تمرینات خود در استادیوم وحدت آستارا، این بندر مرزی را به مقصد قزوین ترک کرد.

در مراسم بدرقه، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر مرزی بندر آستارا، تنی چند از روسای ادارات، خبرنگاران و اعضای کانون هواداران این تیم حضور داشتند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار