کد خبر: ۸۸۸۶۰۳
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۱ 17 August 2020

 

 
 
بهره برداری ۸ پروژه عمرانی و فرهنگی شهرداری املش در هفته دولت
شهردار املش گفت :8 پروژه عمرانی و فرهنگی شهرداری املش با اعتباری بیش از 70 میلیارد ریال در هفته دولت به بهره برداری می رسد.

مهندس رنجبر شهردار املش در گفتگو با خبرنگار رانکوه نیوز  با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و همچنین هفته دولت گفت: همزمان با هفته دولت ۸ پروژه عمرانی و فرهنگی شهرداری املش با اعتباری بیش از ۷۰میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.

وی افزود: اجرای روکش آسفالت معابر شهری ، احداث پیاده رو معابر شهری , لوله گذاری معابر شهری جهت هدایت آبهای سطحی ,توسعه آرامستان شهرداری املش,آسفالت معابر خاکی,زیرسازی معابرخاکی با گریدر و غلطک,نصب تابلو تمثال ۲۳۰ شهیدشهرستان املش و نصب تابلو سرداران و فرماندهان شهید املش از جمله پروژه های قابل افتتاح شهرداری در هفته دولت می باشد.

رنجبر در ادامه با بیان این که شهروندان انتظار دارند شهرداری با کارهای عمرانی مهم و ضروری، رفاه، آسایش و نشاط را برایشان به ارمغان آورد,تصریح کرد;خوشبختانه پروژه های عمرانی در زمان بندی مناسب و کیفیت مطلوب در حال پیشرفت است.

شهردار املش خاطرنشان کرد: شهروندان عزیز مطمئن باشند شهرداری و شورای اسلامی شهر تمام تلاش خود را در خدمتگزاری بی منت به مردم شریف املش انجام خواهند داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار