کد خبر: ۸۸۸۱۹۸
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۵ 16 August 2020
زارع گفت: آزادگان سرمایه‌هایی گران سنگ و جاودانه برای حفظ دستآوردهای انقلاب اسلامی هستند و اکنون نیز درس آموز افتخار و عزت ملی برای مردم کشورمان به شمار می‌روند.
 

 

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، «ارسلان زارع» امروز (یکشنبه،۲۶ مرداد) در دیدار آزادگان شاغل در استانداری و فرمانداری‌های تابعه با تبریک ۲۶ مرداد ماه سـالروز بازگشت غرورآفرین آزادگان سـرافراز، این اسوه های صبر و استقامت به کشور گفت: این دلاورمردان با فداکاری و شهامت و با تکیه بر ایمان الهی، ظفرمندانه در هشت سال دفاع مقدس از کیان انقلاب اسـلامی و خاک میهن دفاع کردند و پس از تحمل سال‏‌ها شکنجه و دوری از عزیزان خویش، به افتخار آزادگی نائل شدند.

 

استاندار گیلان با بیان اینکه آزادگان واژگان ایثار، شجاعت، استقامت و پایمردی را به معنای واقعی عینیت بخشیدند، ادامه داد: صبر و شکیبایی، ایثار، تسلیم ناپذیری، تحمل شکنجه ها و ناملایمات، داشتن روحیه قوی و شکست ناپذیر از جمله ویژگی‌های بارز آزادگان سرافراز است که این دوران سخت زندگی، سرانجامی غرورآفرین و عزت بخش به همراه داشت.

 

نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به اینکه آزادگان برگ زرین دیگری بر صفحه های درخشان تاریخ ایران اسلامی ثبت کردند و پس از بازگشت سرافرازانه برای مردم مایه افتخار شدند، اظهار داشت: آزادگان سرمایه‌هایی گران سنگ و جاودانه برای حفظ دستآوردهای انقلاب اسلامی هستند که امید را به جامعه تزریق کردند و اکنون نیز درس آموز افتخار و عزت ملی برای ایرانیان به شمار می روند.

 

وی به تعبیر رهبر معظم انقلاب درخصوص آزادگان مبنی براینکه آنان در زمره بهترین سربازان انقلاب هستند، اشاره و خاطرنشان کرد: در شرایط خاصی که کشور با تحریم‌های ظالمانه مواجه است و نیاز به امیدآفرینی دارد، آزادگان می‌توانند در توسعه کشور و استان عزیزمان به خوبی ایفای نقش کنند.

 

در خاتمه این دیدار، آزادگان شاغل در استانداری و فرمانداری‌ها با اهداء لوحی از سوی استاندار گیلان تجلیل شدند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار