احمد رمضانپور نرگسی در نشست شورای معاونان و مدیران شهرداری رشت:
تابناک / دکتر احمد رمضانپور در نشست شورای معاونان و مدیران شهرداری رشت گفت: شهردار رشت شبانه روز کار می کند تا پروژه های بزرگ در شهر اجرا شود.
کد خبر: ۸۸۲۵۴۱
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۶ 01 August 2020
 
  تابناک / دکتر احمد رمضانپور در نشست شورای معاونان و مدیران شهرداری رشت گفت: شهردار رشت شبانه روز کار می کند تا پروژه های بزرگ در شهر اجرا شود.
 

به گزارش واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت، دکتر احمد رمضانپور در نشست شورای معاونان و مدیران شهرداری رشت که با حضور نماینده شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی تشکیل شد، از مهندس کوچکی نژاد به عنوان کسی که تجربه چندین دوره نمایندگی مجلس را دارد یاد کرد و گفت: باید از وجود افرادی همچون وی و دیگرانی که در مرکز کشور می توانند برای رشت مفید باشند استفاده کرد. مثلاً ما از وجود دکتر نوبخت نتوانستیم خوب استفاده کنیم.

رئیس کمیسیون توسعه و عمران شورای اسلامی شهر رشت سپس به پروژه های مهم شهر رشت اشاره کرد و گفت: جناب آقای کوچکی نژاد می توانند خیلی در جذب اعتبارات ملی برای رشت موثر باشند.

وی ادامه داد: شهردار رشت شبانه روز تلاش می کند تا برخی از پروژه ها همچون تصفیه خانه شیرابه زباله های سراوان اجرا و تکمیل شود.

وی همچنین به چالش های شورای اسلامی شهر رشت در دوره پنجم اشاره کرد و گفت: گویا برخی مأموریت داشته اند که بین اعضای شورا انشقاق ایجاد کنند اما بالاخره شورا بر مشکلات فائق آمده است.

رئیس کمیسیون توسعه و عمران شورا در پایان سخنانش، حاج محمدی را در پیگیری اجرای پروژه ها جدی توصیف کرد و تاکید نمود: در سایه پیگیری های دکتر حاج محمدی است که این پروژه های بزرگ در رشت به ثمر نشسته است.

 
 
تعداد بازدید:  

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار