کد خبر: ۸۸۱۷۵۱
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۱ 30 July 2020

 

تابناک/به گزارش خبرنگار ایرنا کامبیز لقمانی مقدم روز چهارشنبه در جلسه کمیته برنامه ریزی در فرمانداری آستارا گفت: این اعتبار نسبت به سال گذشته ۶ درصد کاهش یافته است و اعتبارات دولتی با لحاظ شاخص جمعیت تصویب می شود.

وی اظهار کرد: اولویت با تکمیل طرح های نیمه تمام است و مدیران دستگاه های اجرایی با پرداختن به ابعاد مختلف طرح ها، جذب اعتبارات مصوب را پیگیری و از توان و ظرفیت نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی برای تامین اعتبارات ملی استفاده کنند.

لقمانی مقدم گفت: آستارا به سبب موقعیت مرزی و گردشگری، نیازمند نگاه ویژه مدیران استانی و کشوری است و باید با توجه به کمبود منابع مالی، برنامه ریزی لازم و مدیریت جهادی مد نظر مسئولان باشد.

معاون فرماندار آستارا از مدیران این شهرستان خواست طرح های مهم نظیر تکمیل راه های روستایی و آب شرب را پیگیری و از ظرفیت بخش خصوصی و سازمان های مردم نهاد در عمران و آبادانی استفاده کنند.

وحید خاصی پور رئیس اداره ورزش و جوانان آستارا هم گفت: برای تکمیل استخر شنا ۲۰ میلیارد ریال و برای تامین روشنایی مجموعه ورزشی وحدت ۳۰ میلیارد ریال نیاز است و تامین این اعتبار را در سطح استانی و ملی پیگیری می کنیم.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار