کد خبر: ۸۸۰۸۵۴
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۸ 28 July 2020

۱۵۰ میلیارد تومان تسهیلات ازدواج در گیلان پرداخت شد

تابناک/مدیرکل اداره ورزش و جوانان گیلان گفت : طی چهار ماهه ابتدایی امسال۲ هزار و ۹۵۰ فقره تسهیلات ازدواج در استان پرداخت شد که این تعداد ۱۵۰ میلیارد تومان تسهیلات دریافت کرده اند.

مریم بخشی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به گزارش آماری بانک مرکزی طی این مدت ۱۱ هزار و ۶۹۵ متقاضی دریافت تسهیلات ازدواج درخواست دادند که از این تعداد ۲ هزار و ۹۵۰ زوج موفق به دریافت تسهیلات خود شده اند.

وی ادامه داد: همچنین از کل خواهان تسهیلات، سه هزار و  ۴۶۹ نفر در انتظار تعیین شعبه،   دو هزار و ۳۵۸ نفر در انتظار پذیرش در شعبه، دو هزار و  ۲۸۹ نفر در مرحله تکمیل مدارک و مابقی نفرات یعنی ۶۲۹ نفر در انتظار دریافت تسهیلات می باشند.

وی، با تقدیر از بانک های عامل استان گیلان برای پرداخت تسهیلات بیان کرد: درصدد هستیم تا با پیگیری موضوع از طریق شورای هماهنگی بانک های استان، وضعیت سایر متقاضیان نیز هرچه سریعتر مشخص و این افراد نیز بتوانند تسهیلات خود را در اسرع وقت دریافت کنند.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان گیلان خاطرنشان کرد: به هرحال تمام سعی و تلاش خود را انجام می دهیم تا گام های موثری برای جوانان و به خصوص در راستای رفع مشکلات آنان برداریم و امید است سایر دستگاه های ذیربط نیز در این خصوص ما را یاری دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار