کد خبر: ۸۸۰۱۶۷
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۸ 26 July 2020

 

 

شفقنا رسانه_این روزها بخش مهمی از اطلاعات مخاطبان از گوشه و کنار دنیا به واسطه تصاویر است به همین خاطر نقش عکاسان در تبادل تصاویر اهمیت زیادی دارد. عکاسان خبری مانند روزنامه نگاران وظایف مهمی در انتقال عکس هایشان دارند. یکی از مهم ترین ویژگی های یک عکس خبری خوب این است که واقعیت صحنه را به مخاطب بگوید و برای مردم قابل درک باشد به همین خاطر گفته می شود عکس خبری باید ساده، صادق و اطلاع رسان باشد. شفقنا رسانه با همین رویکرد قصد دارد، گزارشی از عکس های منتخب خبری را (به انتخاب خود) که خبرگزاری ها از روز قبل آن را تهیه کرده اند، منتشر کند. گزارش زیر شامل عکس‌ های منتخب خبرگزاری های تسنیم و میزان است.

 

به گزارش شفقنا رسانه، امید رجبی پور عکاس خبرگزاری تسنیم گزارشی تصویری از خشک شدن تالاب سوستان لاهیجان کار کرد که به دلیل سوژه پردازی خوب، اهمیت بالای سوژه و لزوم چاره جویی فوری مورد توجه قرار گرفت. در شرح تصاویر این گزارش آمده است: «آب زراعی چندین هکتار از اراضی کشاورزی منطقه سوستان لاهیجان توسط این تالاب تأمین می‌شود که متأسفانه در حال خشک شدن کامل قرار دارد . آنچه مشخص است تالاب سوستان متولی خاص نداشته و با این شرایط برای جلوگیری از نابودی آن باید چاره ای فوری لحاظ کرد.»

محمد برزویی، عکاس خبرگزاری میزان تک عکس زیبایی از ییلاقات اسالم کار کرد که به دلیل کادربندی عالی و کیفیت خوب مورد توجه قرار گرفت. در شرح تصاویر این عکس آمده است: «جاده اسالم به خلخال یک از جاذبه‌های گردشگری ایران است که تاکنون ناشناخته مانده و شاید بزرگترین حسن این جاده نیز همین باشد.»

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار