کد خبر: ۸۷۹۹۰
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۴ 03 September 2015

فرماندار رودسر از اختصاص اعتبارات سفر رئیس جمهور به گیلان به سد پلرود خبر داد و گفت: سد پلرود تا پایان سال 95 آبگیری می‌شود.
خبرگزاری فارس: سد پلرود سال 95 آبگیری می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رودسر، امیر جانبازی عصر امروز در جریان بازدید از پروژه‌های عمرانی این شهرستان با اشاره به عملیات اجرایی آب و فاضلاب شهر رودسر اظهار کرد: اجرای پروژه‌های عمرانی روند خوبی را در رودسر طی می‌کند.

وی به اختصاص اعتبارات سفر رئیس جمهور در ابتدای امسال به گیلان برای اتمام پروژه سد پلرود اشاره کرد و افزود: تا پایان سال 95 سد پلرود آبگیری می‌شود.

جانبازی با بیان اینکه تجهیز و نوسازی 50 هزار هکتار از اراضی شالیزاری از مصوبات سفر رئیس جمهور به گیلان است، تصریح کرد: رودسر در تجهیز و نوسازی اراضی شالیزاری دارای سهمیه است.

فرماندار رودسر از برخورداری 39 درصدی آسفالت راه‌های روستایی در این شهرستان خبر داد و بیان کرد: دو سال گذشته آسفالت راه‌های روستایی در رودسر 10 درصد افزایش داشته‌است.

وی برخورداری رودسر از گاز شهری را 99.7 درصد عنوان کرد و گفت: 84.4 درصد از روستاهای رودسر گازرسانی شدند ضمن اینکه 19 روستا تا پایان امسال گازرسانی می‌شوند.

جانبازی با بیان اینکه 136 پروژه عمرانی در هفته دولت امسال در رودسر افتتاح شده‌است، خاطرنشان کرد: 30 میلیارد تومان برای بهره‌برداری از پروژه‌های مذکور سرمایه‌گذاری شده‌است.

* آبرسانی به 9 روستای رودسر

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان نیز در جریان بازدید مذکور به آبرسانی به 9 روستای رودسر در هفته دولت امسال اشاره کرد و گفت: روستاهای بازرگان محله، ترشایه، جوپشتان، چورکلایه، خورگردان، شیرایه، کلدره علیا، گرمجان و کرجه پشت آبرسانی شدند.

محمدعلی فرامینی به افتتاح پروژه چاه آب شرب سایت ترشایه در رودسر هم‌زمان با هفته دولت امسال اشاره کرد و افزود: زمین سایت مذکور از طرف شورای اسلامی روستای ترشایه واگذار شده‌است.

وی عمق چاه مذکور را 50 متر خواند و بیان کرد: پمپ آب در عمق 25 متری نصب شده ضمن اینکه دبی مجاز بهره‌برداری آب 20 لیتر در ثانیه است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان با اشاره به احداث خط 20 کیلوولت هوایی با کابل خودنگه‌دار در سایت آبرسانی ترشایه، تصریح کرد: 337 متر برای سایت مذکور کابل‌کشی شده‌است.

فرامینی اعتبار پروژه مذکور را یک میلیارد و 500 میلیون تومان عنوان کرد و یادآور شد: با افتتاح سایت ترشایه تعداد یک‌هزار و 121 خانوار روستایی از آب شرب بهره‌مند شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار