کد خبر: ۸۷۵۸۳
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۴ 02 September 2015
دبیر اجرائی جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان از اجرای ششمین جشنواره تئار خیابانی شهروند لاهیجان از امروز در این شهر خبر داد.

شاهین جهانگیر بلورچیان پیش از ظهر امروز در نشست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان با اشاره به اجرای تئاتر خیابانی اظهار کرد: از امروز ششمین جشنواره ملی تئاتر خیابانی شهروند در لاهیجان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این جشنواره تا 14 شهریور ماه جاری ادامه دارد، افزود: جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان تاکنون پنج دوره را پشت سر گذاشته و به دنبال افزایش توجه به خلاقیت، نوآوری و کیفیت آثار انتخابی و کیفیت این رویداد هنری هستیم.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان آسیب‌های اجتماعی، محیط زیست، مشارکت مسئولانه شهروندان و نهادهای خصوصی در مدیریت شهرها و شعار «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» را از محورهای جشنواره تئاتر شهروند امسال عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: امر به معروف و نهی از منکر، رفاه اجتماعی و توسعه اقتصادی، آگاهی از حقوق شهروندی، ارتقای تعامل با سالمندان، کودکان و نوجوانان و معلولان، عوارض محلی، توسعه فرهنگ شهرنشینی و... از دیگر محورهای تئاتر شهروند است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار