کد خبر: ۸۷۵۷۱۶
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۹ 15 July 2020
 
گویا با هبه شدن امتیاز باشگاه داماش که مشخص نیست روند اداری و قانونی اش طی شده یا نه، استانداری گیلان مخالفت خود را با کناره‌گیری سرمربی این تیم اعلام کرد.
 
فوتبال ایران » ليگ آزادگان
 

به گزارش خبرورزشی، پس از استعفای مازیار ربیعی‌فرد در پایان دیدار تیم فوتبال داماش مقابل فجر سپاسی شیراز، با بررسی و پیگیری استانداری گیلان و علی‌الخصوص با پیگیری ویژه و رایزنی‌های محمود قاسم‌نژاد معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان، با این استعفا مخالفت شد و ربیعی‌فر در چند هفته باقیمانده، کماکان سکاندار هدایت داماشی‌ها خواهد بود.
***
نکته جالب اما در فوتبال گیلان چیست؟ در شهر رشت، سپیدرود که با مدیرعاملی افشین ناظمی اداره می شود چندین مربی عوض کرد؛ علی نظر محمدی، نادر دست نشان و سپس مهدی پاشازاده که این آخری فقط در ۲ بازی روی نیمکت نشست و از این تیم رفت! مدیریتی توام با اوج بی تدبیری، شاید هم به دلیل بی پولی و فقدان نظم و نظام باشگاهداری باید به او در این باره حق داد!
داماش که ظاهرا در دوران اوج بی پولی و گرفتاری به سر می برد ابتدا با سیامک فراهانی به بن بست رسید و سپس مازیار ربیعی فر که تجربه ای در سرمربیگری نداشت را از سر ناچاری به این تیم آورد. حالا سوال این است که فوتبال رشت چگونه و توسط چه افرادی اداره می شود؟ به نتایج این دو تیم و کیفیت تیمداری نگاه کنید؛ به سادگی متوجه اوج فاجعه در فوتبال رشت که هوادارنش از این وضعیت هیچ دل خوشی ندارند می شوید.
این همه بی تدبیری از سوی اهالی فوتبال، هیئت فوتبال استان و اداره ورزش و جوانان به نقطه ای رسیده که استانداری گیلان باید برای وضعیت سرمربی تیم تعیین تکلیف کند؟ مگر وظیفه استانداری در هر استانی تیمداری است؟
آقای استاندار و معاونانش، قاعدتا آنقدر در این مملکت گرفتاری و کارهای مهم دارند که فوتبال اولویت هزارم آنها هم نباید باشد. پس مدیران ورزشی و استانی که کارشان مرتبط با فوتبال است چه کاره هستند؟
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار