تابناک / مهندس شفقی، فرماندار لنگرود به مناسبت 14 تیر، روز شهرداری ها و دهیاری ها با شهردار لنگرود دیدار و این روز را به ایشان تبریک گفت.
کد خبر: ۸۷۱۲۵۸
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۲ 05 July 2020

 

دیدار فرماندار لنگرود با شهردار به مناسبت گرامیداشت روز شهرداری ها


 

تابناک / مهندس شفقی، فرماندار لنگرود به مناسبت 14 تیر، روز شهرداری ها و دهیاری ها با شهردار لنگرود دیدار و این روز را به ایشان تبریک گفت.

 

مهندس شفقی ضمن تبریک این روز به شهردار و پرسنل شهرداری لنگرود ، از تعامل مثبت فی مابین مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر بعنوان نقطه عطفی در حوزه مدیریت شهری یاد کرد.

 

 

 

بازدید فرماندار لنگرود از دهیاری روستای دریاسر به مناسبت 14 تیر، روز شهرداری ها و دهیاری ها


 

مهندس شفقی ، فرماندار لنگرود از دهیاری روستای دریاسر بمناسبت ۱۴ تیر روز شهرداری ها و دهیاری ها بازدید کرد.

 

 

 

پیام فرماندار شهرستان لنگرود بمناسبت سالروز شهادت علیرضا نورانی

از دیدارهای فرماندار لنگرود به مناسبت گرامیداشت روز شهرداری ها و دهیاری ها تا پیام برای سالروز شهادت علیرضا نورانی

 

بسم الله الرحمن الرحیم

گیلانیان ولایتمدار و آزاده که در برهه‌های حساس تاریخ پرافتخار ایران اسلامی خوش درخشیده‌اند درعرصه‌ی ارائه‌ الگوی مدیریت انقلابی و مردمی همراه با تخصص و تعهد مثال زدنی نیز با تقدیم شهیدان انصاری، تنها استاندار شهید کشور و شهید نورانی، معاون عمرانی استاندار از استانهای دیگر پیشی گرفته اند.

 

آنچه که باعث شد تا مدت کوتاه خدمت این دو شهید والا مقام ماندگار و بی‌بدیل باشد بزرگ منشی، مردمی بودن، داشتن روحیه‌ای مالامال از تعهد و ایمان به نظام و انقلاب بود.

 

بی‌شک پیام‌های زندگی درس آموز شهیدان انصاری و نورانی تکلیفی بزرگ برای همه‌ خدمتگزاران نظام در مسیر انجام وظایفشان در قبال مردم دارد.

اینجانب با گرامیداشت سالروز شهادت معاون عمرانی استاندار و یاد و خاطره‌ی 257 شهید کارمند استان، توفیق مدیران و کارگزاران نظام را در پیمودن راه و منش آنان از خداوند منان مسئلت داریم.

 

سیروس شفقی
فرماندار شهرستان لنگرود

 

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار