کد خبر: ۸۷۱۰۱۴
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۴ 04 July 2020

دست اندازی به منابع دهیاری ها فساد را به همراه دارد

تابناک/ نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: دست اندازی به منابع دهیاری ها فساد را به همراه دارد ضمن اینکه با این کار حق روستا هم از بین می رود.

جبار کوچکی نژاد عصر روز شنبه در مراسم تجلیل از دهیاران شهرستان رشت اظهار داشت: بر اساس قانون منابع دهیاری ها برای آنان است و بخشداری ها و فرمانداری ها نمی توانند از این منابع در جای دیگری هزینه کنند.

وی با بیان اینکه انتظار داریم که دیوان محاسبات و دستگاه های مربوطه دیگر در این ارتباط برخورد کنند، افزود: این مهم باید به شکلی ساماندهی شود تا مشکل و شائبه ای پیش نیاید که منابع روستاها در جای دیگری خرج شده است.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: وزیر کشور به بخشداران تاکید کرد که شماره حسابی برای بخشداری ها باشد تا منابعی سالانه به آنان اختصاص داده شود تا از دهیاری ها درخواست نشود.

وی با اشاره به نقش مهم دهیاری ها در روستاها و با اشاره به تلاش آنان برای مقابله با شیوع ویروس کرونا بیان داشت: دهیاران در کنار بخشداران برای مقابله با ویروس کرونا همکاری های خوبی داشتند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه در وضعیت خوب اقتصادی قرار نداریم، اضافه کرد: بحران اقتصادی ما بسیار سخت است منابع کشور به شدت کاهش یافته ضمن اینکه کسری بودجه تورم را به همراه دارد در این شرایط سخت همه باید کمک کنیم .

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: انتظار داریم در این شرایط که زندگی برای مردم سخت شده و در فشار هستند ما در زندگی آنان خللی ایجاد نکنیم، در ادارات برای پیشبرد کارهایشان همکاری شود.

امروز ۱۴ تیرماه روز دهیاری و شهرداری نام گرفته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار