نایب رییس شورای شهر فومن:
شهردار باید برای وضعیت زباله و پسماندهای شهری اقدام کند. وی ارائه گزارش‌های وضعیت کارهای شهرداری و اعضای شورا در صحن جلسات شورای شهر فومن را مهم دانست
کد خبر: ۸۶۶۷
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۶ 28 February 2015
شاهین علیزاده امروز در فومن خواستار سامان‌بخشی نیروی انسانی شرکتی، قراردادی و روزمزد شهرداری که بدون وقفه در حال تلاش خدمات شهری هستند، شد. وی با بیان اینکه برای جلوگیری از خطرات سیل در منطقه حاجی‌آباد آب‌بند نصب می‌شود، تصریح کرد: چند هفته‌ای تا آغاز سال جدید فرصت باقی نمانده است و روکش آسفالت ورودی شهر فومن باید انجام شود.

 
نایب رئیس شورای اسلامی شهر فومن آماده‌سازی سطح شهر برای پذیرایی از گردشگران را مهم دانست و یادآور شد: شهردار باید برای وضعیت زباله و پسماندهای شهری اقدام کند. وی ارائه گزارش‌های وضعیت کارهای شهرداری و اعضای شورا در صحن جلسات شورای شهر فومن را مهم دانست و اضافه کرد: اعضای شورای شهر و شهردار باید پیگیر تامین اعتبار حوادث غیرمترقبه و پارک جنگلی باشند.

علیزاده توجه بیشتر مادی مجموعه شورا و شهرداری به تیم فوتبال شهرداری فومن را مهم خواند و تصریح کرد: شهردار فومن باید گزارش طرح ممیزی شهر فومن را به شورای شهر اعلام کند. وی یکی از مشکلات فومن را بهره‌برداری ناکافی از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی عنوان کرد و یادآور شد: جایگاه CNG شماره دو فومن در بهار سال 94 افتتاح می‌شود. نایب رئیس شورای اسلامی شهر فومن با بیان اینکه برای این پروژه پنج میلیارد هزینه شده است، خاطرنشان کرد: جایگاه جدید CNG فومن هشت نازل سوخت‌گیری دارد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار