کد خبر: ۸۶۴۴۴۰
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۵ 19 June 2020
   
 

تابناک / به گزارش واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت حامد عبداللهی در  این دیدار که در دفتر مدیر امور ایثارگران شهرداری رشت انجام شد، پس از ابراز خرسندی از حضور در جمع صمیمانه ایثارگران و شنیدن مسائل و مشکلات آن ها، قول داد که نسبت به حل بسیاری از موارد یاد شده از طریق مراجع قانونی در اسرع وقت و با هماهنگی دکتر حاج محمدی شهردار محترم رشت، اقدام کرده تا هر چه زودتر شاهد حل مشکلات ایثارگران باشیم.

وی در ادامه به تداوم نشست با ایثارگران تاکید کرد و گفت: ایثارگران همچون خانواده من هستند و تمام تلاش خود را به کار خواهم گرفت تا اتحاد این خانواده صمیمی گرم تر شده و مشکلاتشان مرتفع گردد.

گفتنی است در این دیدار امیر ترومیده مدیر امور ایثارگران شهرداری رشت هم گزارشی از مشکلات و روند اجرایی کارها ارائه کرد و یادآورد شد که راه برای ادامه کار هموار نیست و مشکلات بسیاری وجود دارد که ایثارگران نیاز دارند تا این دیدارها تداوم یابد و از قبل برای آن برنامه ریزی شود تا با کمک هم مشکلات مرتفع گردد.

ترومیده گفت: فرزندان معزز شاهد، جانبازان محترم و ایثارگران عزیز از سرمایه های جامعه و نمونه هایی از ایثار، کار، تلاش و اعتماد شهروندان و آحاد مردم هستند و حسب بررسی های به عمل آمده در اجرای قانون خدمات رسانی به جامعه ایثارگران شهرمان، ما نسبت به کلانشهرها و حتی در استان گیلان از بسیاری از ادارات دیگر عقب هستیم.

وی ادامه داد: متاسفانه در بسیاری از بدیهی ترین حقوق شهروندی همچون بیمه تکمیلی و خدمات درمانی با مشکلات چندین ساله مواجه هستیم و این موضوع سبب دلگیری و دلسردی خانواده بزرگ ایثارگران گردیده است.

 
 
 
   

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار