کد خبر: ۸۶۰۵۸۹
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۹ 10 June 2020
 

مهم‌ترین حوادث امروز را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، مهم‌ترین حوادث امروز (چهارشنبه ۲۱ خرداد ۹۹) استان گیلان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

سقوط خودروی پراید و جان باختن راننده در رضوانشهر

سرهنگ امیر طالبی، رئیس پلیس راهور استان گیلان از سقوط یک دستگاه خودرو سواری پراید به داخل رودخانه‌ای در شهرستان رضوانشهر و جان‌ باختن راننده آن خبر داد.

او افزود: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع حادثه رانندگی در شهرستان رضوانشهر، ماموران پلیس راهور به محل حادثه اعزام شدند.

این مقام انتظامی ادامه داد: پس از حضور پلیس و تیم‌های امدادی در محل مشخص شد یک دستگاه خودروی سواری پراید به رانندگی فردی ۳۴ ساله که از مسیر رضوانشهر به سمت پونل در حال تردد بود، ناگهان از مسیر منحرف و به داخل رودخانه سقوط کرده است.

سرهنگ طالبی با بیان اینکه در این حادثه راننده خودروی پراید جان خود را از دست داد، تصریح کرد: کارشناسان پلیس راهور علت حادثه را عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی راننده پراید اعلام کرده‌اند.

او از رانندگان خواست: در صورت احساس خستگی و خواب آلودگی هنگام رانندگی توقف کرده و پس از استراحت کافی به مسیر خود ادامه دهند.

غرق شدن یک جوان ۱۹ ساله در لاهیجان

سرهنگ قاسم جانعلی‌پور، فرمانده انتظامی لاهیجان گفت: جوانی ۱۹ ساله حین شنا در رودخانه روستای شیرجوپشت این شهرستان غرق شد.

او افزود: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر غرق شدن فردی در رودخانه روستای شیرجو پشت شهرستان لاهیجان، ماموران انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.

این مقام انتظامی اظهار داشت: با حضور پلیس و تیم‌های امدادی در محل اعلامی مشخص شد یک جوان ۱۹ ساله که به همراه دوستان خود برای شنا به داخل رودخانه رفته بود، به دلیل عدم تسلط و مهارت کافی در شنا غرق شده است.

سرهنگ جانعلی‌پور تصریح کرد: به علت شدت جریان آب، تلاش‌های تیم غریق نجات و تیم‌های امدادی برای یافتن پیکر فرد غرق شده تاکنون به نتیجه نرسیده است و همچنان ادامه دارد.

او از شهروندان و مسافران خواست: در محدوده طرح‌های سالم‌سازی دریا شنا کنند و از شنا در مکان‌های ناامن و خطرآفرین پرهیز کرده تا شاهد حوادث دلخراش نباشیم.

دندانپزشک قلابی در رشت دستگیر شد

سرهنگ مجید رسول‌زاده فرساد، سرپرست معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گیلان از دستگیری یک دندانپزشک قلابی در شهرستان رشت خبر داد و گفت: ماموران کلانتری ۱۴ گلسار این شهرستان با انجام تحقیقات و اقدامات اطلاعاتی، یک دندانپزشک قلابی را شناسایی کردند.

او با بیان اینکه متهم با تاسیس مطب و معرفی خود به عنوان دندانپزشک برای شهروندان نسخه تجویز می‌کرد، افزود: با هماهنگی قضایی ماموران کلانتری به همراه نماینده دانشگاه علوم پزشکی به مطب مورد نظر اعزام و دندانپزشک قلابی را دستگیر کردند.

سرپرست معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی گیلان ادامه داد: در بازرسی از مطب متهم، مهر، پروانه و گواهینامه‌های جعلی و تعدادی تجهیزات پزشکی کشف شد.

سرهنگ رسول‌زاده تصریح کرد: متهم ۳۰ ساله در تحقیقات پلیس به بزه انتسابی خود اعتراف و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

او با قدردانی از تعامل خوب مردم با پلیس، از شهروندان خواست: برای درمان به مراکز درمانی معتبر مراجعه کرده و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک یا برخورد با افراد سودجو و متقلب، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار