کد خبر: ۸۵۸۱۱۶
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۸ 04 June 2020
 
عضو فراکسیون انقلاب مجلس با بیان اینکه مجلس یازدهم باید پرچمدار تحول‌خواهی باشد، گفت: نباید اجازه دهیم فسیل‌های انقلاب در مناصب مهم مدیریتی کشور حضور داشته باشند.
احمد علیرضابیگی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری پیرامون لزوم ایجاد تحول در کشور، گفت: متأسفانه جمهوری اسلامی در موضوع عدالت که از مطالبات مردم در روند انقلاب بود، دچار پس رفت و ارتجاع شده است لذا عدالت طلبی باید به عنوان رکن تحول‌خواهی مورد توجه قرار گیرد.

نماینده مردم تبریز گفت: مجلس یازدهم باید بستر تحقق عدالت اجتماعی را فراهم کرده و مناسبات ظالمانه که موجب تضییع حقوق مردم شده را از بین ببرد.

بیگی در این راستا اصلاح نظام بانکی، اصلاح قوانین مربوط به خصوصی سازی، اصلاح قوانین مربوط به توسعه اجتماعی و فراهم کردن بستر تحقق عدالت در جامعه را ضروری خواند.

وی تصریح کرد: مجلس یازدهم باید پرچمدار تحول خواهی به عنوان مطالبه رهبر انقلاب باشد و در چارچوب وظایف نظارتی خود بداند که جمهوری اسلامی نیازمند تحول اساسی است و مجلس باید در راستای بر هم زدن برخی مناسبات ظالمانه که اسباب ناامیدی مردم را فراهم کرده است، حرکت نماید. آفتی که دامن گیر انتخابات مجلس یازدهم و کاهش مشارکت مردم شد.

بیگی افزود: متأسفانه مجلس دهم ظهور و بروز خوبی در چارچوب نظام انقلاب اسلامی نداشت که این امر موجب ناامیدی مردم شد. مجلس باید مناسبات قانونی و غیر قانونی که موجب ظلم به مردم و به تاراج رفتن ثروت‌های آنان می‌شود را از بین ببرد.

عضو فراکسیون انقلاب تأکید کرد: مجلس یازدهم باید تکلیف افراد فسیلی که امروز مقابل انقلاب ایستاده‌اند و روند تحول در جمهوری اسلامی را کند کرده‌اند را روشن کند و اجازه ادامه مدیریت آن‌ها در مناصب مهم مدیریتی و اجرایی را ندهد.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار