کد خبر: ۸۴۸۱۶۰
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۵ 10 May 2020
 

قهرمانی تکواندو بازی‌های آسیایی2018 جاکارتا گفت: با هماهنگی کادر فنی تیم ملی تکواندو، یک هفته در رشت حضور داشتم و هر روز در حال تمرین بودم.

حسینی: تمرین خوبی در رشت داشتم / به خاطر کنترل وزن روی اعصاب من و مربیان نروید!

میرهاشم حسینی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص مسافرت به رشت، اظهار داشت: با هماهنگی کادر فنی تیم ملی تکواندو، یک هفته در رشت پیش آرمین هادی پور دیگر المپین تکواندو کشورمان بودم. اصلا نمی شود اسمش را مسافرت گذاشت، چون آرمین اخلاقی دارد که همیشه در حال تمرین است. یک هفته پشت سر هم، البته با رعایت نکات بهداشتی فقط تمرین کردیم و دیروز (شنبه 20 اردیبهشت ماه) از رشت به میانه برگشتم.

وی ادامه داد: با این سفر حال و هوایم عوض شد و خیلی وقت بود این گونه با نشاط و سرحالی تمرین نکرده بودم. این سفر تمرینی به رشت بهترین تصمیمی بود که در این روزهای گرفته‌ام.

 

حسینی در خصوص کنترل وزن بدنش تا آغاز بازیهای المپیک توکیو، تاکید کرد: یکسال و نیم دیگر تا المپیک باقی مانده، نباید روی اعصاب بازیکن بروند. این روش نگرانی، من و مربیان را اذیت می‌کند ولی همه چیز تحت کنترل است و با اصول جلو می رود. هنگامی که نزدیک المپیک شدیم، وزن خود را پایین خواهم آورد و هیچ جای نگرانی نیست. در بازیهای آسیایی 2018 جاکارتا، 13 کیلوگرم وزن کم کردم و آنجا آقایان x و y  نبودند، با کمک کادر فنی و خودم وزن بدنم را کم کردم، خودم مبارزه کردم و خودم طلا گرفتم،  هیچکس هم کمکی نکرد.

نایب قهرمان جهان افزود: من به خودم اطیمنان دارم و اگر به غیر از این بود، این همه مدال و نتیجه خوب نمی‌گرفتم و در سن پایین به کسب سهمیه المپیک نمی رسیدم. تنها مشکلم وزنم بدنم است و پس از آغاز اردوی تیم ملی حواسم به وزنم خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار