کد خبر: ۸۴۵۵۴۹
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۹ 04 May 2020

تابناک/ طبق شنیده ها از یک منبع گزینه سرپرستی اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری گیلان به اتفاق دو نفر چند روز قبل به ستاد مرکزی وزارت خانه مراجعه کرده است.

به گزارش کاشف اسرار، طبق شنیده ها که صحت و سقم آن در دست بررسی می باشد، “مسعود حلاج پور” به اتفاق یکی از معاونین سابق اداره کل و نماینده یکی از مقامات کشوری مراجعه داشته است و این رسانه به تنهایی قادر به تائید آن نیست.

شنیده ها حکایت از این دارد و این احتمال وجود دارد مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری گیلان که مهر ماه 97 به این سمت منصوب شده و دارای شخصیتی آرام و مودب است ،روز آینده برابر با 14 اردیبهشت ماه 1399 با این سمت وداع کند.

گفته می شود،”مسعود حلاج پور که نام مستعار او “مانی ” و شرق گیلانی می باشد و احتمالا از حمایت یکی از مقامات ذی نفوذ برخوردار می باشد،جایگزین “شهرود امیر انتخابی هشتبری” اهل شهرستان تالش در شمال غرب استان بشود.

” حلاج پور” از تاکنون ریاست حراست سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان را بر عهده دارد که ریاست این سازمان بر عهده دبیر حزب اعتدال و توسعه استان بوده و دبیرکل آن ” محمد باقر نوبخت حقیقی” می باشد که هم اکنون معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه است.

مسعود حلاج پور فردی می باشد وسط دو نفر نشسته است

مسعود حلاج پور کنار رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گیلان دیده می شود

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار