کد خبر: ۸۴۴۷۷۶
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۵ 02 May 2020

کتاب "خدا کافیست" منتشر شد

تابناک/کتاب "خدا کافیست" به قلم کارون مطلبی منتشر شد. خودت را به او بسپار، قدرت شگرف درون انسان، از درمان تا رهایی، تعالیم اسمانی، هنر ارتباط، لذت باخدا بودن، و فقط خدا، زمزمه های عاشقانه با خدا، گفتگو با خدا، لذت رانندگی لذت زندگی و آخرین آرزو از دیگر آثار این نویسنده است.

کارون مطلبی ام، زاده و ساکن تهران اما اصلیت برای دیار سرسبز گیلان شهرستان لنگرود؛دیاری با مردمانی مهربان و مهمان نواز؛ دیار عطر چای و شالیزار.

پس از تحول و تولدی که به لطف و خواست خدا حدود بیست سال پیش در قلب و اندیشه ام شکل گرفت، همراه با مطالعه و تفکر و تحقیق فراوان، علیرغم تمامی موانع و مشکلاتی که سر راهم بود با تکیه به لطف و قدرت خدا، قلم در دست گرفتم تا به مردمان سرزمین خود از حقایق فراموش شده بگویم؛ از قدرت مهربانی و آگاهی بگویم؛ از خدا و عظمت و مهربانی هایش از زندگی و حقایق زیبا و شادی آفرین آن و از انسان و توانمندی های وجود و حقیقت قلب او بنویسم..

ماحصل نوشته هایم بیش از بیست عنوان کتاب است که به لطف خدا در طول این سالها چاپ و منتشر شده است. کتابهایی همچون؛ خودت را به او بسپار، قدرت شگرف درون انسان، از درمان تا رهایی، تعالیم اسمانی، هنر ارتباط، لذت باخدا بودن، و فقط خدا، زمزمه های عاشقانه با خدا، گفتگو با خدا، لذت رانندگی لذت زندگی، آخرین آرزو و ...

در حال حاضر سه کتاب دیگر از بنده به نام های "صورتک از چهره بردار خودت باش"، "و خدا کافیست" و "چایت را بنوش" توسط انتشارات الهه مهر در حال  چاپ و انتشار است. 

این سه کتاب، حقایقی جذاب، متفاوت و اثربخش از انسان، خدا و زندگی بیان میکنند و به لطف خدا، حال دل مخاطبان خویش را خوب خواهند کرد و برای شاد زیستن و رهایی از روزمرگی و غم و اندوه ها، راهکارهای ریشه ای در اختیارشان قرار می دهند.

WhatsApp Image 2020-05-02 at 2.00.53 PM (1)

در مقدمه کتاب "و خدا کافیست" می خوانیم:

"خدای من! ای عشق ابدی و ازلیم! ..کارون هستم  همان بنده ای که وقتی همگان آغوش ها را به رویش بستند و طردش کردند آغوش سرشار از عشق و مهربانی خود را به سویش گشودی و دروازه های معرفت و آگاهی ات را به روی قلبش باز نمودی تا نگاهش به زندگی و زنده ماندن دگرگون گردد..!!!

خدایا! ای همه وجودم زمانیکه از همه جا و همه کس درمانده و رانده شدم و سرگشتگی و حیرانی و غم و اندوهی فراوان بر وجود خسته ام سایه افکنده بود عاشقانه پناهم دادی .در آغوشم کشیدی و با آیه آیه های کتابت بر کویر قلب تشنه ام شروع به باریدن نمودی و از حقایق هستی برایم گفتی .از مهربانی و مهرورزی برایم سرودی.

برایم از ناپایدار بودن این جهان نمادین و از زیباییها و شگفتی های آن سرزمین فرامدرنت  گفتی!از سرزمینی گفتی که به هیچ حجاب و واسطه ،همه اش حضور توست .آنجایی که همه عشق است و شادمانی و مهربانی .نه سخنان بیهوده ای ،نه قضاوت و نه تهمت و نه دروغ و ریایی.خبری از دشمنی و تعدی به حق و حقوق یگدیگر نیست همه اش راستی است و درستی.

خدایا! در آیه های رهایی بخش کتاب زندگی ات بهم گفتی هرآنچه از خیر و نیکی می رسد از جانب خدایت است و من جز شادمانی ، سلامتی و مهربانی برای بندگانم نمی خواهم!!

 گفتی هر بدی کنیم به خود ما برمی گردد و خوبی های ما نیز همچنین!! پس نه برای بدی نمودن اختفا و زیرکی کارساز است و نه برای خوبی و مهربانی کردن نیازی به جار زدن و خودنمایی است .!!!!

گفتی از پرستش خدایان و قدرتهای دروغین و ساختگی دست بشوییم و فقط و فقط یک خدای همیشه حاضر و زنده و فقط تو را به بزرگی ، بلندمرتبگی و مهربانی ستایش کنیم و فقط از تو یاری جوییم که برای همه درد و رنج ها و گرفتاریها و رسیدن به تمامی رویاها و هدفهای ما کافی هستی و هرناممکن را برایمان ممکن می سازی ...!!!

WhatsApp Image 2020-05-02 at 2.00.53 PM (2)

خدایا !! ای عاشقانه ترین عاشقانه ها و ای بهترین بهانه زندگی ام! من کارون ام ، کارون! به عظمت و خدایی و به عشق و مهربانی ات سوگند تا جان در بدن و فرصت حیات زمینی دارم به پاس همه محبتهات که حتی شماره نتوانم کرد، با قلم و نوشته های برخاسته از تمام قلبم،با وجود همه ناملایمتی ها و نامهربانی ها ، همچون رود در قلب های بندگانت جاری خواهم شد و از عشق و مهربانی و از معجزه محبت و مهرورزی برایشان خواهم گفت ! از تو خواهم گفت! از تو مهربان خدااا! تویی که نه در آسمان های دور بلکه در قلب هایمان جای داری .تویی که نه میراث افکار و افراد خاص بلکه خدای همگانی؛  گناهکار و بی گناه،  سفید و  سیاه!! برای تو رنگها ، القاب و عناوین ، نژاد ها و تبارها بی معناست! برای تو همه این مرزبندی های ساختگی ما پوچ و  بی معناست ...!! 

از تویی خواهم گفت که مهربانی و ببخشایندگی ات برتمامی صفاتت احاطه کرده است. تویی که مظهر عشق، شادمانی، مهربانی و دانایی هستی..."

علاقه مندان می توانند با تماس از طریق شماره  ۰۹۲۲۴۳۷۵۲۵ و و آیدی نویسنده به آدرس @karoonm برای کسب اطلاعات بیشتر و تهیه کتاب ها، اقدام کنند.‌ امید که با حمایت از نویسنده سرزمین خود، گامی بلند برای ارج نهادن به خرد و دانایی بر می دارید.

در اینجا جای دارد یک سخن کوتاه با مسئولین و دست اندرکاران عرصه فرهنگ و هنر داشته باشم. اینکه نویسندگی در کشور ما هیچ جایگاه خاصی ندارد و اصلا شغل محسوب نمی شود اما تا زمانی که به مقوله هنر و فرهنگ بدرستی پرداخته نشود و مورد اهتمام جدی قرار نگیرد بالطبع زنگ خطرها همیشه نواخته خواهد شد. 

به صراحت می گویم، علیرغم همه ادعاها، ما به نوعی در فقر فرهنگی و آگاهی و دور ماندن از معنای زندگی و حقایق هستی و شیوع باورهای غلط و بی اعتمادی های فراوان بسر می بریم که در این بستر بی اعتمادی ها، توسعه و پیشرفت ماندگار و آرامش درونی محقق نمی گردد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار