کد خبر: ۸۴۴۲۴۹
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۹ 01 May 2020
 
تابناک/جمهوری اسلامی بیت المال را بین مردم مستمند تقسیم کرده تا مردم از سود آن استفاده و نباید اصل سهام عدالت واگذار شود.
 
غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی در گفتگو با خبرنگار گیتی آنلاین گفت : دغدغه من این است که با آزادسازی واگذاری سهام عدالت ، سرمایه داران و تروریست های اقتصادی این سهام را مفت از چنگ مردم گرفتار دربیاورند.
نماینده مردم رشت در خانه ملت افزود: آنهایی که می گویند این سهام مال مردم است و مردم اختیار مال خودشان را دارند نقشه ها برای سهام مردم کشیده اند.
وی تاکیدکرد: هم اکنون حداقل قیمت این سهام یازده میلیون تومان است اما این قیمت رشد می کند و شما تا پایان سال خواهید دید که این قیمت چقدر افزایش پیدا می کند.
این عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات خاطرنشان کرد: کاری که ما امروز در پیش گرفته ایم قبلا در اتحاد جماهیر شوروی تجربه شده است و ما تقریبا داریم همان راه را می رویم.
وی ادامه داد: هم اکنون مالک باشگاه بزرگ منچستر با خرید سهام مردم اتحاد جماهیر شوروی به اینجا رسید.
این بحث توزیع عادلانه ثروت مبادا با توجه به این سطح فقری که در جامعه وجود داردمنجر به این شود که یک عده افراد کلان بیایند و ثروت های خرد را جمع کنند و بردارند و ببرند.
جعفرزاده ایمن آبادی تصریح کرد : از دولت انتظار دارم که از تجارب کشورهای دیگر استفاده کند و ناخواسته یک سرمایه داری بزرگ برای برخی از افراد ایجاد نکند.
وی اظهارداشت : هنوز هم شاید دیر نشده باشد و اگر دولت بتواند در این مرحله موفق عمل کند ما می توانیم بقیه شرکت ها و موارد دیگر را هم بیاوریم و البته نه با تفکر سوسیالیستی بلکه با تفکر اسلامی در همین توزیع عادلانه ثروت، مردم را سهیم کنیم.
نماینده مردم رشت در پایان تاکیدکرد: بالاخره حاکمیت، بیت المال را بین مردم تقسیم کرده و مردم هم از جمهوری اسلامی متشکرند؛ اما همین مردم گرفتار باید فقط از سود این سهام استفاده کنند نه این که اصل سهام را بتوانند بفروشند و یا واگذار کنند. دولت برای جلوگیری از مفت خری ها تدبیر کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار