کد خبر: ۸۴۴۱۱۴
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۵ 30 April 2020
پایدار شدن اعتبار تراموا برای رشت اتفاقی بزرگ در ادبیات فنی کشور محسوب می شود

عضو شورای شهر رشت گفت: پایدار شدن اعتبار تراموا برای رشت اتفاقی بزرگ در ادبیات فنی کشور محسوب شده و برای شهر رشت بسیار حائز اهمیت است.

تابناک/رضا رسولی عضو شورای شهر رشت در یکصد و سی و هشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر رشت گفت: اگرچه بنده افتخار داشتم تا در خدمت دوستان باشم، اما نسبت به عملکرد شخصی طی ۳ سال گذشته قطعاً انتقاداتی داشته و معتقدم نواقصی وجود داشته و دارد.

وی ادامه داد: وضعیت کلی کشور، وضعیت خاصی است و ما نیز در شهر رشت درگیر چالش ها و تنش هایی بوده و هستیم که شاید کمی سرعت ما را کاهش داده و امیدوارم با اتحاد و بر طرف کردن موانع بتوانیم در این زمان باقی مانده اتفاقات بهتری را ایجاد کنیم.
 
عضو شورای شهر رشت با اشاره به تلاش‌های فراوان جهت تحقق اجرای پروژه تراموا، عنوان داشت: پایدار شدن اعتبار تراموا برای رشت اتفاقی بزرگ در ادبیات فنی کشور محسوب شده و برای شهر رشت بسیار حائز اهمیت است.
 
رسولی همچنین اظهار داشت: با کاری که امروز شهر رشت انجام داد، ۹ شهر دیگر در کشور می توانند از این امتیاز بهره مند شوند و از امتیاز حمل و نقل ریلی سبک بهره مند گردد و در اینجا از تمامی تلاش های انجام شده، بخصوص تلاش های محبتی بی نهایت تشکر می کنم و پیشنهاد می دهم تا با توجه به اقدامات انجام شده توسط وی تقدیری جهت ایجاد روحیه میان مدیران شهرداری انجام شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار