کد خبر: ۸۴۳۵۶۶
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۶ 29 April 2020
تابناک/غلامپور با بیان اینکه روز گذشته پنج مورد جدید ابتلا به کرونا در بیمارستان امینی لنگرود بستری شدند، گفت: رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی و حضور غیر ضروری در اماکن عمومی امکان بازگشت بیماری را افزایش می دهد.
 

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لنگرود، «رامین غلامپور» در جلسه شورای اداری امروز ( دوشنبه، ۸ اردیبهشت) شهرستان لنگرود که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، " حمایت همگانی از مدافعان سلامت" را شعار امسال هفته سلامت اعلام کرد و گفت: از اوایل اسفند شاهد بحران ویروس کرونا بودیم که در مرحله اول تمام تلاش‌ها معطوف به وحشت‌زدایی و ایجاد آرامش در جامعه بود‌ و امروز ایثارگری های مدافعان سلامت و پرسنل بهداشت و درمان جای تقدیر دارد که جان خود را در این راه به خطر انداخته و چه بسیار پزشکان و پرستاران که به شهادت رسیدند.

 

مدیر شبکه بهداشت و درمان لنگرود کاهش تعداد بیماران کرونایی را به معنای گذر از این‌ مرحله ندانست و تاکید کرد: شهرستان لنگرود در وضعیت سفید قرار ندارد و این آسودگی خیال به نفع هیچ کس نیست و باید همچنان مردم رعایت کنند.


غلامپور با بیان اینکه دیروزپنج مورد جدید در بیمارستان امینی لنگرود بستری شدند، افزود: رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی و حضور غیرضروری در اماکن عمومی امکان بازگشت بیماری را افزایش می دهد.

 

 وی از غربالگری ۹۲ درصد جمعیت شهرستان لنگرود خبر داد و گفت: ۵۰ هزار جمعیت نیز مجدد در حال غربالگری هستند تا افراد با علائم خفیف و جزئی شناسایی شوند.

 

مدیر شبکه بهداشت و درمان لنگرود عاجزانه از شهروندان خواست از ترددهای غیر ضروری در سطح شهر خودداری و مراقبت های بهداشتی را رعایت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار