به نقل از خبر راست، در شرایطی که موضوع فاصله گذاری اجتماعی از اوایل فروردین ماه و فاصله گذاری هوشمند اجتماعی از اواسط این ماه توسط رئیس جمهور مطرح شده بود، در فرمانداری رودسر انگار این اتفاق با بی توجهی همراه بوده است.
کد خبر: ۸۴۳۱۱۱
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۱ 28 April 2020

تصاویر موجود در آرشیو پرتال فرمانداری شهرستان رودسر که متعلق به روزهای ۲۳، ۲۵ و ۳۱ فروردین ماه است نشان می دهد که در جلسات این فرمانداری هیچ توجهی به رعایت فاصله گذاری اجتماعی نشده است. به گونه ای که در جلساتی به عناوین نشست کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان رودسر در ۲۳ فروردین، نشست بررسی وضعیت پروژه ها و اعتبارات عمرانی شهرستان رودسر در ۲۵ فروردین و نشست هم اندیشی و همکاری در کنترل بیماری کرونا در کارخانجات چایسازی شهرستان رودسر در ۳۱ فروردین ماه و حتی شورای اداری شهرستان رودسر که روز گذشته به تاریخ ۷ اردیبهشت ماه برگزار شد اثری از فاصله گذاری وجود ندارد. 

جالب آنکه در نشست کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان رودسر، محمد حسین قربانی نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت در گیلان به همراه ارسلان سالاری رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان نیز حضور دارند! موضوعی که نشان می دهد حسین اسمعیل پور نسبت به این موضوع مهم کاملاً بی توجه بوده است.

حال باید از فرماندار شهرستان رودسر پرسید که در صورت ابتلای حتی یک نفر از حاضرین در این جلسات به ویروس منحوس کرونا، او خود را خواهد بخشید؟ آیا او پاسخی نسبت به عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی دارد؟!

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار