کد خبر: ۸۴۱۶۲
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۸ 27 August 2015

رشت - ایرنا - همزمان با هفته بزرگداشت دولت، نشست مشترک معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان و مدیران کل این حوزه با رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان با موضوع بررسی وضعیت اجتماعی استان در سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان برگزار شد.
[نشست معاون و مدیران کل حوزه سیاسی استانداری با رییس سازمان مدیریت گیلان]

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد احمدی پور معاون سیاسی، امنیتی و استاندار گیلان روز پنجشنبه در این نشست با تشریح وضعیت اجتماعی این استان و اهمیت رسیدگی ریشه ای به چالش ها و مشکلات و ظرفیت های اجتماعی گیلان، خواستار همکاری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در این زمینه شد.
وی گفت: مجموعه استانداری گیلان بویژه حوزه سیاسی و اجتماعی - فرهنگی آمادگی دارد تا در راستای رفع نگرانی ها و تولید سرمایه های اجتماعی با مجموعه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان همکاری های لازم را داشته باشد.
محمدعلی محمدی رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گیلان نیز در این نشست با تاکید بر ضرورت توجه جدی به موضوعات اجتماعی، از آمادگی این سازمان در کمک و توسعه به این مهم خبر داد.
وی یادآور شد : بخشی از محوریت برنامه ششم توسعه با موضوع اجتماعی است و تلاش داریم تا از تمامی ظرفیت های استان در این زمینه استفاده کنیم.
اداره کل امور فرهنگی و اجتماعی، اداره کل امور سیاسی و انتخابات و اداره کل امور امنیتی و انتظامی از جمله ادارات زیرمجموعه معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار