کد خبر: ۸۲۷۴۴
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۶ 25 August 2015


فرماندار رودسر از آسفالت 100 کیلومتر راه‌های روستایی تا پایان امسال در این شهرستان خبر داد.
خبرگزاری فارس: آسفالت 100 کیلومتر راه روستایی در رودسر

به گزارش خبرگزاری فارس از رودسر، امیر جانبازی صبح امروز در مراسم افتتاح راه روستایی آخوندملک بخش‌رحیم‌آباد این شهرستان با تبریک فرا رسیدن هفته دولت اظهار کرد: امسال آسفالت راه در 66 روستای رودسر برنامه‌ریزی شده است.

وی از آسفالت 100 کیلومتر راه روستایی تا پایان سال جاری در رودسر خبر داد و افزود: در هفته دولت جاری آسفالت راه 10 روستا به طول 26 کیلومتر افتتاح می‌شود.

فرماندار رودسر درباره پروژه آسفالت راه روستای آخوندملک، تصریح کرد: بهسازی و آسفالت راه روستای مذکور به طول 2.6 کیلومتر انجام شده است.

وی با بیان اینکه در هفته دولت طرح‌های راه و شهرسازی، حوزه گردشگری، اداره گاز، برق، آب، شهرداری و... افتتاح می‌شود، خاطرنشان کرد: امیدواریم با افتتاح طرح‌های مذکور خدمات‌رسانی مطلوب‌تری به مردم صورت گیرد.

به گزارش فارس، امروز با حضور استاندار گیلان به صورت همزمان و نمادین 17 طرح عمرانی در شهرستان رودسر مورد بهره‌برداری گرفت.

افتتاح 21 کیلومتر راه روستایی به صورت نمادین در بخش رحیم‌آباد و طرح آبرسانی به پنج روستا و یک مجتمع آبرسانی در روستای ترشایه بخش مرکزی و سایت پروازی گردشگری در رودسر با هزینه 95 میلیارد ریال مورد بهره‌‌برداری قرار گرفت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار