تابناک / ضیاییان گفت: روز چهارشنبه با ورود سامانه جدید بارشی دیگر از شمال غرب، بارش در این مناطق آغاز می شود.
کد خبر: ۸۲۳۶۲۰
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۸ 17 February 2020

تابناک / ضیاییان گفت: روز چهارشنبه با ورود سامانه جدید بارشی دیگر از شمال غرب، بارش در این مناطق آغاز می شود.

 

 

صادق ضیاییان مدیر کل مرکز پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی در گفت و گو با  خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  درباره آخربن وضعیت آب و هوای کشور اظهار کرد: امشب با ورود سامانه جدید بارشی از سمت شمال غرب در استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، زنجان، کردستان، کرمانشاه، شمال ایلام، لرستان، مرکزی و همدان بارش باران داریم.

وی افزود: بنابر نقشه های هواشناسی روز دوشنبه سامانه بارشی استان های آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل ، گیلان، مازندران، قزوین، البرز، زنجان، کردستان، همدان، مرکزی، لرستان، چهار محال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد و خراسان شمالی را تحت تاثیر قرار می دهد.

به گفته ضیاییان، طی امشب و فردا استان های آذربایجان غربی، کردستان، بخش هایی از سمنان، آذربایجان شرقی بارش سنگین برف را خواهند داشت.

مدیر کل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی دیگر به کشور خبر داد و گفت: روز چهارشنبه با ورود سامانه بارشی دیگر از شمال‌غرب شاهد بارش طی روز پنج شنبه در این مناطق خواهیم بود.

وی ادامه داد: روز چهارشنبه با ورود سامانه بارشی از غرب در استان های واقع در نوار غربی بارش آغاز و در بعدازظهر و اوایل شب دامنه های جنوبی البرز واقع در استان های زنجان، قزوین، البرز و تهران را فرا خواهد گرفت و فعالیت این سامانه طی روزهای پنج شنبه و جمعه در نیمه غربی و شمال شرق پیش بینی می شود.

آسمان پایتخت کمی ابری است

ضیاییان در پایان آسمان امشب پایتخت را کمی ابری همراه با وزش باد اعلام کرد و گفت: طی ۲ تا ۳ روز آینده روند افزایش دما را در تهران خواهیم داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار