کد خبر: ۸۱۹۸۹
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۳ 24 August 2015


استاندار گیلان گفت: در هفته دولت جاری یک‌هزار و 269 طرح و پروژه عام‌المنفعه در گیلان افتتاح می‌شود.
خبرگزاری فارس: افتتاح 1269 طرح و پروژه عام‌المنفعه طی هفته دولت در گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مراسم گلباران مزار شهدا به مناسبت هفته دولت دقایقی پیش با حضور استاندار و تمام مدیران دستگاه‌های اجرایی گیلان در این شهر آغاز شد.

استاندار گیلان در حاشیه گلباران مزار شهدای رشت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با تبریک آغاز هفته دولت، اظهار کرد: در هفته دولت جاری یک‌هزار و 269 طرح و پروژه عام‌المنفعه در گیلان افتتاح می‌شود.

محمدعلی نجفی با بیان اینکه پروژه‌های هفته دولت گیلان با اعتباری حدود یک‌هزار و 155 میلیارد تومان افتتاح می‌شود، تصریح کرد: از این تعداد، یک‌هزار و 2 پروژه دولتی با اعتبار 572 میلیارد تومان است.

وی نقش شهرداری‌های گیلان در افتتاح پروژه‌ها و طرح‌های هفته دولت را تاثیرگذار دانست و افزود: توسط 52 شهرداری شهرهای گیلان 222 پروژه با 40 میلیارد تومان افتتاح می‌شود.

استاندار گیلان 42 پروژه را در بخش تولیدی و صنعتی عنوان کرد و گفت: امروز پروژه مسکن مهر بنیاد مسکن استان در شهرستان شفت افتتاح می‌شود.

وی تعداد پروژه‌های هفته دولت گیلان در سال جاری را از نظر تعداد با 24 درصد و به لحاظ ریالی با 10.5 درصد افزایش ذکر کرد و یادآور شد: در حوزه کشاورزی نیز 12 ایستگاه پمپاژ، 9 طرح تولیدی با 8.5 میلیون تومان و... افتتاح می‌شود.

به گزارش فارس، امروز در نخستین روز از آغاز هفته دولت طرح ساماندهی گلزار شهدای رشت نیز مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار