با توجه به بررسی‌های صورت گرفته توسط مرکز آمار ایران و پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی گیلان به عنوان امن‌ترین و با اخلاق‌ترین استان‌های ایران شناخته شده است.
کد خبر: ۸۰۷۱
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۹ 25 February 2015
محمدعلی نجفی بعدازظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرماندار جدید صومعه سرا اظهار کرد: باید از مردم صومعه‌سرا به دلیل اینکه به خاطر حضور همه مسئولان در این شهرستان کارهای آنها عقب مانده است، عذرخواهی کنم. وی با اشاره به اینکه فعالیت و مسئولیت در نظام مقدس اسلامی خدمت است، افزود: این موضوع نباید تنها در حد یک شعار باقی بماند بلکه باید عملی و نهادینه شود و به عنوان فرصت همه ما از آن بهره‌مند شویم.

 استاندار گیلان تلاش مسئولان صومعه‌سرا در بحران برف سال گذشته را قابل قدردانی دانست و گفت: با توجه به بررسی‌های صورت گرفته توسط مرکز آمار ایران و پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی گیلان به عنوان امن‌ترین و با اخلاق‌ترین استان‌های ایران شناخته شده است. وی تلاش‌های صورت گرفته در بخش کشاورزی صومعه‌سرا را خوب ارزیابی کرد و یادآور شد: فرماندار صومعه‌سرا بدون اینکه برای استان ایجاد مزاحمت کند خود با همراهی مدیران این شهرستان کارها را به پیش برده است. نجفی به میزان بیکاری گیلان در کشور اشاره کرد و گفت: حق گیلان این نیست که در حد پایین‌تر از میانگین کشور در زمینه بیکار حضور داشته باشد و امیدواریم با تلاش و همکاری تمام مسئولان بتوانیم در زمینه ایجاد اشتغال و کاهش نرخ بیکاری استان گام‌های موثرتری برداریم. وی تغییر مدیریتی را مغایر با اصول کاری خود دانست و خاطرنشان کرد: بنده تمایل دارم ثبات مدیریتی در بعد شهرستانی و استانی وجود داشته باشد تا به اهداف عالیه دولت دست پیدا کنیم.  استاندار گیلان یکی از دلایل تغییرات مدیریتی را نوع اندیشه‌های سیاسی افراد عنوان کرد و افزود: با توجه به سخنان رئیس جمهور در سمینار استانداران افرادی باید در رأس مدیریتی حضور یابند که درک درستی از حضور میلیونی مردم در 22 خردادماه داشته باشند.

وی دلیل دوم را ارائه خدمت بالای 30 تا 32 سال بین مدیران بیان کرد و افزود: طبق دستورالعمل سازمان‌های نظارتی باید در برخی از شهرستان‌ها به این دلیل بازنگری شود. نجفی با بیان اینکه در بحث توسعه‌نگری و برنامه‌ریزی برای توسعه پایدار باید از افرادی استفاده شود که از محورهای توسعه استان و شهرستان آگاهی کافی داشته باشند، خاطرنشان کرد:  فرمانداران علاوه بر داشتن فکر مستقل باید از اندیشه‌ها و افکار نظام جمهوری اسلامی و دولت تدبیر و امید نیز بهره‌مند باشند و این شرط اصلی و مهم استاندار برای تمام فرمانداران است. به گزارش فارس، در نشست مذکور حسین اسماعیل‌پور فرماندار جدید صومعه‌سرا معرفی و از تلاش‌های غلامحسین رجبی فرماندار پیشین قدردانی شد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار