کد خبر: ۸۰۴۲۱
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۸ 21 August 2015

رشت - ایرنا - امام جمعه شهرستان رضوانشهر گفت: مساجد، محور وحدت مسلمانان هستند و امروز، تروریست های تکفیری ضمن همصدایی با صهیونیست ها، مساجد را مورد هدف قرار داده اند.





به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین هادی حبیبی در خطبه های نماز جمعه این هفته رضوانشهر ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در هتک حرم مسجدالاقصی افزود: امروز تروریست های تکفیری نیز با تبعیت از صهیونیست ها ، مهمترین کانون وحدت مسلمانان را مورد هدف قرار داده و با بمب گذاری در مساجد، مسلمانان را به خاک و خون می کشند.
امام جمعه رضوانشهر با مهم برشمردن وظایف هیأت های امنای مساجد گفت: وظایف امنای مساجد بسیار مهم است و باید تلاش شود تا مساجد بعنوان پایگاه های دینی و فرهنگی فعال و رونق داشته باشند.
حجت الاسلام حبیبی نقش امامان جماعت و روحانیون مساجد را نیز بسیار مهم برشمرد و گفت: باید تلاش گردد تا در همه مساجد خصوصاً مساجد محوری در این شهرستان، روحانی مستقر شود تا نماز های جماعت داشته باشیم.
امام جمعه رضوانشهر همچنین به سفر اخیر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به این شهرستان اشاره و بیان کرد: حضور وزیر در شهرستان ما و خصوصاً کارخانه چوب و کاغذ (چوکا) رضوانشهر، بارقه امید را در دل های مردم ایجاد کرد و چوکا جان دوباره خواهد گرفت.
وی گفت: اگرچه هنوز نگرانی در زمینه چوکا داریم ولی سخنان دکتر ربیعی بسیار امیدوار کننده بود و باید دستورات و سخنان ایشان را در چوکا عملیاتی کرد و سخنان ایشان یک هدیه برای مردم شهرستان رضوانشهر محسوب می شود.
امام جمعه رضوانشهر در ادامه با اشاره به در پیش بودن هفته دولت و ضمن ارج نهادن به خدمات دولت در این شهرستان گفت: خدمات دولت در شهرستان ما بسیار خوب و چشمگیر است و پروژه های خوبی برای افتتاح و بهره برداری آماده شده است.
شهرستان رضوانشهر با حدود 80 هزار نفر در 70 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار