بسته ویژه کشوری تابناک گیلان؛
پایگاه تحلیلی خبری تابناک گیلان از این پس سعی دارد جهت پوشش کامل وقایع مهم روز در کشور، مجموعه ای از مهم ترین اتفاقات 24 ساعت گذشته را در یک بسته خبری به مخاطبان خود عرضه کند که این موارد شامل کلیه موضوعات سیاسی-اجتماعی-فرهنگی-ورزشی و اقتصادی خواهد شد.
کد خبر: ۸۰۴۱۳
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۱ 22 August 2015
پایگاه تحلیلی خبری تابناک گیلان از این پس سعی دارد جهت پوشش کامل وقایع مهم روز در کشور، مجموعه ای از مهم ترین اتفاقات 24 ساعت گذشته را در یک بسته خبری به مخاطبان خود عرضه کند که این موارد شامل کلیه موضوعات سیاسی-اجتماعی-فرهنگی-ورزشی و اقتصادی خواهد شد.

می‌خواستند مانع رفتن دادکان روی آنتن شوند؟

شب گذشته محمد دادکان رییس سابق فدراسیون فوتبال به برنامه گزارش ویژه خبری شبکه دو سیما رفت تا درباره فساد در فوتبال حرف بزند.
حضور او روی آنتن زنده سیمای ملی، اتفاقی نبود كه به همین راحتی میسر شود. مدیران صدا و سیما ترس از این داشتند كه دادكان دوباره حرف‌هایی بزند كه جمع كردن آن سخت باشد. یك ساعت مانده به شروع برنامه گفت و گوی ویژه خبری، بحثی در میان مدیران شبكه دو وجود داشت مبنی بر اینكه شاید دادكان دوباره مثل برنامه ورزش از نگاه دو، حرف‌هایی بزند كه با توجه به پخش زنده برنامه، كسی نتواند آن را جمع كند.

به همین دلیل مدیران تلویزیون جلسه ای در همین رابطه برگزار كردند. حتی نزدیك بود رفتن دادكان روی آنتن منتفی شود اما مدیران ارشد واحد مركزی خبر گفتند كه مطمئن باشید این بحث كاملا چالشی، بدون بحران برگزار می‌شود. البته در انتهای برنامه هم مدیران صدا و سیما از مباحث مطرح شده در این برنامه راضی بودند و دادكان حرفی نزد كه آن‌ها از حضورش در یك برنامه تلویزیونی، پشیمان شوند.

علی دایی اسیر زرنگی علی کریمی شد؟

ورزش > لیگ برتر - علی دایی از بازی در تیم ستاره ها انصراف داد تا علی کریمی نشان دهد یک بار دیگر بازی را از دایی برده است.

علی کربلایی - خبرگزاری خبرآنلاین؛ یک بازی بزرگ در تاریخ فوتبال ایران برگزار می شود و قرار است خیلی از بهترین های دنیا دور هم باشند تا به خاطر بیماران ایرانی به میدان بروند. بازی کاملا خیرخواهانه ای که یک رخداد جدید در فوتبال ایران است اما علی دایی به خاطر اختلاف با علی کریمی بهانه آورده و نمی خواهد در این بازی حاضر باشد. او ابتدا از آسیب دیدگی گفت و بعد هم گفت می خواهد در اردوی بدنسازی اردبیل تیمش باشد درحالی که می توانست برای یک روز کنار همبازی هایش باشد. اینکه همه می دانند سال‌هاست او و علی کریمی اختلاف دارند ، اصلا اتفاق جدیدی نیست اما آنچه تازگی دارد ، بازی حرفه ای علی کریمی است. علی کریمی عقایدی خاص دارد و بارها با همین شیوه ویژه خود ، علی دایی را بازی داده است. معروف ترین کار علی کریمی ، برنامه ریزی اش برای طفره رفتن از همکاری با دایی در پرسپولیس بود که یکباره دایی را تنها گذاشت و با قراردادی تقریبا رایگان به شالکه آلمان رفت تا شوکی بزرگ را به دایی و همراهانش وارد کند. او که معمولا در بازی های نمایشی اینچنینی بازی نمی کند و چون در تیم 98 هم نبوده ، کمتر شانسی داشته که بازی های خیرخواهانه اینچنینی برود ، این بار خودش از ماه ها قبل برای بازی کردن در بازی با ستاره ها آمادگی نشان داده. او در آخرین گفت و گویش گفته به تمرینات این بازی می رود و برای مردم شرطی نمی گذارد. از این گفته پای اختلافات و عقایدش با دایی هست اما قرار نیست که به این مسابقه نرود.

حرف هایی که باعث شده تا دایی پا پس بکشد. دایی که بارها بازی در چنین مسابقاتی را تجربه کرده است. او معمولا یکی از منتخبین فیفا برای بازی در مسابقات خیرخواهانه و تیم های ستارگان است به عنوان نماینده آسیا ، حالا در کشورش و برای بازی پیش چشمان میلیون ها نفر از مردم کشورش ، برای اختلافی شخصی ، دو دل شده و روی علاقه اش پا می گذارد تا شاید با علی کریمی روبرو نشود. اگرجه این بار علی پروین پا پیش گذاشته و همه امید دارند دایی را راضی کند اما آیا او باید این قدر ساده در بازی علی کریمی بیفتد؟

علی کریمی بی شک در صورت حضور علی دایی در آن مسابقه مهم ، رفتاری خارج از احترام با مهمترین کاپیتان تاریخ ملی ایران نخواهد داشت اما این دایی است که حالا دارد به دعوت برای یک بازی ملی نه می گوید و این چیزی است که اصلا مردم ایران از آقای گل پر افتخارشان انتظار ندارند.

اصلا اینکه او و کریمی با هم آشتی کنند شاید به دلیل اختلافاتی که هیچ وقت ننشستند تا حلش کنند ، کار درستی هم نباشد ولی دایی قطعا می تواند یک روز را سخت بگذراند تا مردمش شاد باشند. کاری که بارها با طحال پاره هم انجامش داده است. بی شک علی کریمی هم که 10 یا 15 سال رفتارش در تیم ملی را با دایی مدیریت کرده ، اگر او به این بازی برود ، قطعا رفتارش را مدیریت می کند و هیچ مشکلی پیش نخواهد آمد.

احتمال کناره گیری پرسپولیس از لیگ برتر



تیم فوتبال پرسپولیس با شکست مقابل ذوب آهن در رده انتهای جدول باقی ماند.


به گزارش "تابناک گیلان از ورزش سه"، این شکست اما موجی از اعتراضات بی سابقه را به سبب داوری نامتعادل علیرضا فغانی ایجاد کرده است. یکی از مدیران باشگاه پرسپولیس در تماس با ورزش سه اعلام کرد در پی اعتراضات مکرر مردمی و تماس های بیشمار از شب گذشته با باشگاه مدیرعامل و اعضای هیات مدیره، پرسپولیس احتمال کناره گیری از لیگ برتر یا عدم حضور در بازی آینده مقابل فولاد را بررسی خواهد کرد.

این تصمیم فردا در هیات مدیره پرسپولیس به بحث گذاشته خواهد شد و اگر احتمال آن زیاد نباشد به صورت علنی درباره آن صحبت خواهد شد. پرسپولیسی ها به جز بازی اول مقابل پدیده در 3 بازی متوالی اعتراضاتی به نحوه قضاوت داوران داشته اند.


بازداشت داعشی‌های قلابی در تهران/ رونمایی از جلاد چاق داعش +عکس

خلاصه اخبار داعش را در گزارش زیر بخوانید.

هر روز شاهد جنایات وحشیانه جدیدی از گروه تروریستی داعش در کشور‌های عراق، سوریه و ...هستیم که خواندن اخبار و تصاویر جنایات این گروه تکفیری دل هر انسانی را می‌آزارد، این گزارش مروری بر اخبار «داعش» در ساعات گذشته است.


هلاکت 22 تروریست داعش به دست ارتش عراق

نیروی هوایی ارتش عراق 22 تروریست داعش را در منطقه الریاض عراق به هلاکت رساند.


بازداشت داعشی‌های قلابی در تهران/ رونمایی از جلاد چاق داعش +عکس

داعش آثار باستانی نینوا را تخریب کرد+ تصاویر

بر اساس تصاویری که گروه تروریستی داعش منتشر کرده است، عناصر این گروه مشغول تخریب آثار باستانی دیوارهای شهر نینوا در عراق هستند.

بازداشت داعشی‌های قلابی در تهران/ رونمایی از جلاد چاق داعش +عکس

متولی زکات داعش در دیرالزور با چند میلیون دلار فرار کرد

متولی زکات گروه تروریستی داعش در شهرستان "المیادین" دیرالزور با 3 میلیون دلار گریخت.


داعش مسئوليت انفجار قاهره را برعهده گرفت

تروریست‌های داعش مسئولیت انفجار در مقر امنیت ملی مصر را برعهده گرفتند.


سرلشکر صفوی: سرکرده داعش در اردوگاه‌های آمریکا آموزش دیده است

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا تاکید کرد : داعش ساخته و پرداخته آمریکا است و سرکرده این گروه تروریستی در اردوگاه‌های آمریکایی آموزش دیده است.

داعش در تعقیب پاپ فرانسیس!

دونالد ترامپس به پاپ فرانسیس هشدار داد که داعش قصد تصرف واتیکان را دارد.


بازداشت داعشی‌های قلابی در تهران/ رونمایی از جلاد چاق داعش +عکس


بازی بیلیارد اعضای داعش + عکس

در حالی که تروریست های داعش فوتبال را حرام کرده اند از خود تصاویری را منتشر کرده اند که در حال بازی بیلیارد هستند.


دستگیری ۷ جوان استرالیایی پیش از پیوستن به داعش

نیروهای مرزی استرالیا ۷ تبعه این کشور را در فرودگاه سیدنی شناسایی و پیش از ترک کشورشان برای پیوستن به داعش دستگیر کردند.


رونمایی از جلاد چاق داعش +عکس

تروریست های داعشی با منتشر کردن تصاویری از اعدام دو جوان عراقی در الانبار از اولین جلاد سنگین وزن این گروه تروریستی رونمایی کردند.


بازداشت داعشی‌های قلابی در تهران

آدم‌ربایان افغانی با ربودن دو نفر از هموطنان‌شان سعی داشتند ۱۸۰ میلیون تومان اخاذی کنند.


بازداشت داعشی‌های قلابی در تهران/ رونمایی از جلاد چاق داعش +عکس




منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار