کد خبر: ۸۰۱۳۵
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۳ 21 August 2015


به گزارش خبرگزاری فارس از املش، امین رشیدی‌نژاد در جمع خبرنگاران این شهرستان با اشاره به آغاز احداث مجتمع فرهنگی ولی‌عصر(عج) رانکوه در هفته دولت، اظهار کرد: این مجتمع با زیربنای 600 متر مربع در دو طبقه و با اعتباری بالغ بر 270 میلیون تومان از منابع داخلی شهرداری و تبصره 22 استانی احداث می‌شود.

وی با اشاره به اینکه پروژه مجتمع فرهنگی ولی‌عصر(عج) رانکوه در سه فاز اجرا می‌شود،افزود: کلاس‌های آموزشی، آمفی تئاتر، کافی‌شاپ، کتابخانه، رستوران و ... از امکانات مجتمع فرهنگی مذکور است.

شهردار رانکوه اضافه کرد: پرکردن اوقات فراغت کودکان، جوانان و نوجوانان و ارتقای سطح فرهنگی شهروندان از اهداف احداث مجتمع فرهنگی این شهر است.

وی از کلنگ احداث نهالستان گونه‌های بومی و محلی املش در هفته دولت خبر داد و گفت: نهالستان مذکور در زمینی به مساحت 3 هزار هکتار و با هدف حفظ گونه‌های بومی و محلی درختان در راستای اقتصاد مقاومتی و در کنار ساختمان آتش نشانی این شهر ایجاد می‌شود.

رشیدی‌نژاد به حضور شهرداری رانکوه در نمایشگاه بین‌المللی گل و گیاه، خدمات و مبلمان شهری رشت اشاره کرد و یادآور شد: این نمایشگاه از 28 مرداد ماه جاری فعالیت خود را آغاز می‌کند.

وی در ادامه بودجه امسال شهرداری رانکوه را با 50 درصد افزایش نسبت به سال گذشته یک میلیارد و 515 میلیون تومان اعلام کرد و گفت: بودجه این شهرداری در سال گذشته 960 میلیون تومان بود که با بیش از 60 درصد درآمد بودجه بسته شد.

این مسئول، رانکوه را شهر فرصت‌ها در سطح گیلان خواند و تصریح کرد: توجه به حوزه گردشگری و استقبال از سرمایه‌گذاران بخش‌خصوصی موجب شتاب در روند رشد و توسعه رانکوه می‌شود.

وی استفاده از ظرفیت‌های بالقوه رانکوه در اشتغال جوانان و درآمد عمومی شهر را از اولویت‌های شهرداری رانکوه دانست و خاطرنشان کرد: با همدلی و همکاری اعضای شورای اسلامی شهر رانکوه تلاش می‌شود تا به مطالبات مردم این شهر جامه عمل پوشانده و رانکوه را به جایگاه واقعی آن برسانیم.

رشیدی‌نژاد از خبرنگاران قدردانی کرد و آنها را چشم بینا و زبان گویای مردم و مسئولان در برطرف شدن مشکلات و مسایل جامعه خواند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار